Hoppa till innehåll

Varför Vägrar Visa Inse Att Xbox Är Bättre Än Ps


Stevesson
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

:bah:  :meddum:  e du konstig allla vät att Ps2 har mer spel att välja på och ps3 kommer att ha fotorealistisk grafik?==

 

 

nej de kommer den inte. jo kanske själva konsollen eftersom den faktiskt finns, men spelen kommer inte (o kan inte) se "fotorealistiska" på xb360 eller ps3. ingen av dom skulle kunna hantera så mycke..)

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lidmer!!Du ska inte säga att nån är tjock och klen för att dom gillar nåt annat än dig!!

Alla är bra på sitt sätt, Xbox har bra grafik, PS är smidig och Nintendo är påhittiga.

Jag ogillar värkligen folk som säger att den och den är bättre än den(som alla mina kompisar <_< ), tänk om alla spelföretag samarbetade!!

Vilken konsoll det skulle bli då!!*dreglar*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol Halo 4..där sa du nåt,ifall Nintendo,Ps och Xbox skulle sammarbeta skulle dem kunna bygga något som inte skulle bli bättre på flera år.

Men som sagt jag gillar Ps2 mer än Xbox men Xbox är inte skit den är ju bra också speciellt online(Xbox Live!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ╔ViVa╗

Vart vill ni komma?

XBOX är bättre än PS2. Jag vet.

XBOX360 är bättre än alla konsoller på marknaden som finns ännu.

I jämförelser på komponenter så ser man att PS3 kommer vara bättre än XBOX360.

Själv föredrar jag Sony, men jag kan erkänna att Xbox är bättre än PS2an.

Xbox "hoppade" in på marknaden när Playstation 2 och Gamecube redan hade funnits ett bra tag, det är därför de kunde få sin konsoll bättre än konkurenternas.

Nu tror jag på en repris som är tvärtom mot förra gången, PS3 blir bättre. Dock har XBOX360 ett litet övertag genom att ha släppt sin konsoll snabbast och kommer förmodligen kunna dra ner på priset mer än Sony kommer kunna göra.

Vi får se, ingen vet. Ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lidmer!!Du ska inte säga att nån är tjock och klen för att dom gillar nåt annat än dig!!

Alla är bra på sitt sätt, Xbox har bra grafik, PS är smidig och Nintendo är påhittiga.

Jag ogillar värkligen folk som säger att den och den är bättre än den(som alla mina kompisar <_< ), tänk om alla spelföretag samarbetade!!

Vilken konsoll det skulle bli då!!*dreglar*

 

 

? va? vadå gillar något annat än mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...