Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Skrivet 2 Januari 2006 Här är några som jag gillar: Paul Mazurkiewicz i Cannibal Corpse Pete Sandoval i Morbid Angel Martin Axenrot i s*tanic Slaughter Adrian Erlandsson i Cradle Of Filth Vitek i Decapitated Inferno i Behemoth Danny Herrera i Napalm Death
Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Skrivet 14 Maj 2006 Pete Sandoval i Morbid Angel är nog min favorit.
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Skrivet 14 Maj 2006 Daniel svensson i In Flames, han gör det han ska.
Dretskit Skrivet 14 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2006 Daniel svensson i In Flames, han gör det han ska. Att inte vara bra. Jag gillar inte honom och Inte In Flames heller för den delen. Efter deras första skivor som var bra så har det bara blivit dåligare.
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Skrivet 14 Maj 2006 Sämre* ;) Clayman är bäst, RTR är inte bra, STYE och CC går att lyssna på. Den enda skivan som är dålig är RTR resten är bra. Trummisen i scar symmetry är också bra.
Rekommendera inlägg