har tappat mitt Account Key till matrix online men vart kan jag köpa en ny? måste ha den? men vart kan jag köpa en dom på SonyStation kunde inte ge ut en ny! så :(
SÅ snälla hjälp!
har tappat mitt Account Key till matrix online men vart kan jag köpa en ny? måste ha den? men vart kan jag köpa en dom på SonyStation kunde inte ge ut en ny! så :(
SÅ snälla hjälp!
Köper du ett nytt spel så får du ju en cd-key. Så, gå in på typ webhallen och köp MO där
men asså vill inte köpa nytt!!!!!!!!!
Antagligen, lite smått avslöjande, har du antagligen laddat ner spelet från Piratebay. Men såsom Spirit skrev så är det bara köpa ett nytt eller skylla dig själv för att du tappat bort det.
Men brukar inte cd-key'n sitta på manualen eller i fordralet? Och det slarvar man ju inte bort. Har du inte det instalerat på en dator? för i såfall så kan du ju spela från den datorn.
asså jag har tappat fodralet och allt men vet någon vart jag kan köpa en?
I affären. Ha, ha.
asså en Account-key menar jag!
Som rowyn sa, du har säkert laddat hem det..
Nej det har jag inte!! :angry:
men lol varför ladda ner ett spel utan cd key när man kan ladda ner med en också :P
↗ till inläggetI affären.asså en Account-key menar jag!
Köp spelet, så får du en account-key eller vad det är?
ja men jag vill inte lägga ut skit mycke pengar för ett nytt spel i gen!
Då finns det väl inget att göra?
@kevvve, det är ett spel som bara kan spelas online, så därför måste man ha en cd-key som ingen använder.
@A_2004, kolla http://www.webhallen.com/prod.php?id=18542, 99kr + fralt. skitmycket...
↗ till inläggetMen f*n fatta vad folk säger och respektera det, man måste köpa ett nytt spel för att få en ny cd key! Det är så på alla spel.ja men jag vill inte lägga ut skit mycke pengar för ett nytt spel i gen!
f*n va billigt tack för tipset kan köpa nytt spel!! :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in