💬
Logga in
Fuska.se

Gta

9 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

shuueee <_< jag har hört att man kan flyga jetpack elr vad det heter :lol: men kan man det :visslar: :unsure: asså på gta san andreas

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Japp! Det går att köra jetpack!

Nivå 0 · Nykomling

Antingen så väntar du tills du har klarat uppdraget "green goo", så får du den eller så fuskar du till dig den..

6 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

R1,R2,L1,L2,upp,ner,vänster,höger,R1,R2,L1,L2,upp,ner,vänster,höger.Så där var koden om du fuskar,men om man inte gör det varför är man inne på www.fuska.se?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

:cool: tack förr kodeenn :lol:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

R1,R2,L1,L2,upp,ner,vänster,höger,R1,R2,L1,L2,upp,ner,vänster,höger.Så där var koden om du fuskar,men om man inte gör det varför är man inne på www.fuska.se?

Man kanske inte vill fuska me alla spel för de kan vara tråkigt..? :bah:
7 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Ja men du fattar inte vad jag menade det finns som säger att man är dålig om man fuskar tex Cyper.Han tycker det är dåligt att fuska då undrar jag vad han gör på www.FUSKA.se

Nivå 0 · Nykomling

Bara för att man är uppe på fuska så betyder inte att man fuskar. De e en bra sida där man kan snacka om allt möjligt. Inte bara om spel. Det finns inte många sådana sidor o därför man kanske kommer upp hit?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Bara för att man är uppe på fuska så betyder inte att man fuskar. De e en bra sida där man kan snacka om allt möjligt. Inte bara om spel. Det finns inte  många sådana sidor o därför man kanske kommer upp hit?

håller med dig Viper man behöver inte vara en fuskare för att va på fuska :lol:

8 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Bara för att man är uppe på fuska så betyder inte att man fuskar. De e en bra sida där man kan snacka om allt möjligt. Inte bara om spel. Det finns inte  många sådana sidor o därför man kanske kommer upp hit?

Japp, man kan ju fråga om hjälp. Det betyder inte att man vill fuska.

Så va det.. End of story..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in