marcus4gamer Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) Hej, Jag är ny här på forumet och undrar vilket ställe som är billigast på gba spel online? Jag tänkte köpa en ny SP enhet eftersom min börjar bli lite sliten och blev väldigt sugen på en Rosa SP enhet...kan en kille ha en rosa gba? :unsure: Länk till Rosa GBA SP ...kanske ska välja en annan färg? undrar också om den vita sp'n som dom har på gametronics är samma vit som psp? http://www.gametronics.se/shop/gametronics/images/shop/gbasppearl.jpg tack Marcus Redigerat 8 Januari 2006 av marcus4gamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 klart du kan ha rosa :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Varför inte?, det är ju :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 klart du kan ha rosa det billigaste stället att köpa gba grejer e här (tror ja) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) Kanske på www.cdon.com :) P.S köp bara nån färg spelar ingen roll. Redigerat 26 Januari 2006 av Super-pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg