Hoppa till innehåll

Jag Skulle Behöva Lite Hjälp.


rawand
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har några frågor.

 

Värför kan jag inte vara med på de här lekana pokemon jump eller dudrio berry

pikning eller vad den hetter jag har en dudrio.

 

Det anndra är att jag behöver lite tips på hur jag

ska tränna min pokemon om det finns någon triks att man ska lemna pokemon till daykar lady sen gjör jag någonting ochfår de på tiolevel mer eller någonting sånt.

 

För att jag är sur på min kommpis :angry: jag har fongat latios och rayqaza åt honnom sen nån dag jag la en ditto och beldum i dagiset sen fik de äg fören att jag skulle lega i de sa han att de nte kundde få egg när jag hade jört det så sa han att han skulle skicka den till en annan kille men jag gjorde egg för att skicka till honnom då skulle han gje mig en tyranitar på level 57 men min kommpis gjorde också egg och skickade till honnom före mig så nu har han tyranitar så jag vill ha en trix hurman får sinne pokemon i högt level uttan att tranna de jag har inte lust lengre om ni har några tips kan ni skriva sen kan jag gjöra honnom avensjuk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Hmm..Svår fråga...Alltså den tredje.Antingen kan du ju träna och få en Dragonait.De är också asbra,eller kanske Salamence.Har han Metagross?Han är lika bra som Tyranitar.Dessutom är han inte legendarisk.Bara att det finns en av honom så betyder det inte att det är en legendarisk,det finns gott om Larvitas(Alltså Tyranitars nergradering).

 

Lycka till att göra din kompis avundsjuk ;)

 

Oj,förresten,den förste frågan.Har du utvecklat Dudrion till en Dodrio?Det är bara den trehuvud-fågeln(alltså Dodrio) som kan vara med på den leken.Pokemon Jump är också enkel,man kan inte ha några stora Pokemons,dessa kan man,klicka bara på länken!

 

Länken

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...