Backspace Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 När jag går in i en spciell skog ser jag en gubbe som står på en stubbe sjunga en sång också är det en massa djur som lyssnar då men när jag kommer nära försvinner dom bara! Varför? :roll:
KNASEN Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 I det förflutna så är det en kille där som har tappat sin Flöjt, då ska man vara i nutiden och gräva upp den, den är i området högst upp, sen ska man spela på den för honom och han blir ett träd(dåtid). Då ska man gå till staden i nutid och till statyn och spela på Flöjten så hoppar en anka ut ur statyn och statyn spricker, sen kan man åka till jättemånga ställen om man spelar på Flöjten.
Backspace Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Januari 2004 I det förflutna så är det en kille där som har tappat sin Flöjt, då ska man vara i nutiden och gräva upp den, den är i området högst upp, sen ska man spela på den för honom och han blir ett träd(dåtid). Då ska man gå till staden i nutid och till statyn och spela på Flöjten så hoppar en anka ut ur statyn och statyn spricker, sen kan man åka till jättemånga ställen om man spelar på Flöjten. Hur menar du med att gräva egentligen? :(
Chihuahua Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Du måste först komma till Dark World. Där, på samma plats som i Light World, sitter en kille på en stubbe. Snacka med honom så ger han dig en spade och blir förstenad. Res till Light World och gräv i nordväst av trädcirkeln så ska du snart hitta flöjten.
Rekommendera inlägg