💬
Logga in
Fuska.se

De Dåligaste Filmerna I Historien

65 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

King Frat från tidigare 1900-talet, en utav de första filmerna som kom faktiskt. Trettiotalet grabbar tillbringar en tid på folkhögskola, och filmen bygger egentligen på en enda stor fistävling. Vinnaren får de fördöma titel som "King Frat".

Time Bandits...

Jag blev lurad av filmen eftersom det fanns Skådespelare såsom John Cleese & Sean Connery men själva filmen sög totalt. Filmen handlar då om en Grupp dvärgar som stulit Guds dyrbara tidskarta - och nu reser kors och tvärs genom historien i en ganska fånig skattjakt, där de bland annat möter Napoleon, Kung Agamemnon & Robin Hood.

Asdåliga skådisar förutom Sean & John då men det tråkiga är att de har biroller i filmen. Inga starka roller alltså och ja. Hela filmens handling är något fruktansvärt och skulle knappast vilja blivit en barnfilm heller.

mitt liv som hund är den sämsta filmen som finns. var tvungen och se den i skolan.

23 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling

EDIT : den gammla Dawn of the Dead suger verkligen ultra K*K !

Senast ändrad:

25 Jan 2006

Jag såg en film på en film REA som hette typ mördar tomaterna anfaller.. Jag har dock inte sett den, men jag kan bara tänka mig hur den är..

Jag tycker skolans filmer är sämst..

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #26

Pulp fiction var verkligen wierd asså , rekommenderas inte

30 Jan 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

harry potter filmerna sög

E du konstig eller

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #28

Ehh.. nej inte vad jag vet.

Bara för att böckerna är bra så, måste ju inte filmerna var lika bra.

Men håller man på å somna halvvägs så är det inget gott tecken.

31 Jan 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Harry Potter filmerna är dåliga.

Nivå 3 · Lärling

Fantastic 4 var urusel

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tyckte att den var ganska bra.

Första filmen av harry potter är helt okej men sedan blir det allt mer tråkigare ju fler filmer de gör. 3:an var min favorit bok. Nu har filmen bara förstört allt och jag orkar knappt läsa Harry Potter mera.

Bullet Proof Monk är också en av de filmer jag har i hyllan och som jag starkt ångrade att ens köpa. Vilket skit egentligen.

The Monk är en zen-cool martial arts-mästare vars uppgift har varit att beskydda en mäktig antik skrift, en mystisk artefakt som bär nyckeln till obegränsad makt. Nu har The Monk inlett sitt sökande efter skriftens näste väktare, och uppdraget för honom till USA.

Rent av skit faktiskt. Dålig skådespeleri, ingen handling what so ever och ja. Hela filmen är 100% skit enligt mig. Fjantiga scener med att försöka leka mästare & elev, kärleks kranka ungdomar & en döende gammal Nazist i rullstol som vill ta över världen? Låter det något bra egentligen?

1 Feb 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Kung-Fu filmer eller andra kampsportsfilmer som ska vara komiska.

Det blir bara pannkaka.

De tecknade Disneyfilmerna är ju ren klassiker!

Kollar på dom minst en gång i veckan :wub:

Nivå 5 · Fuskare

Fantastic 4 SÖG verkligen, nästan hela filmen höll dom på att få bort sina krafter. Och bara EN fight i hela filmen, kort var den också!

Nivå 2 · Novis

final fantasy: spirits within, den gör så att man kan fundera på att slänga ut tv:n genom fönstret för att slippa se den.

↗ till inlägget

Första filmen av harry potter är helt okej men sedan blir det allt mer tråkigare ju fler filmer de gör. 3:an var min favorit bok. Nu har filmen bara förstört allt och jag orkar knappt läsa Harry Potter mera.

Bullet Proof Monk är också en av de filmer jag har i hyllan och som jag starkt ångrade att ens köpa. Vilket skit egentligen.

The Monk är en zen-cool martial arts-mästare vars uppgift har varit att beskydda en mäktig antik skrift, en mystisk artefakt som bär nyckeln till obegränsad makt. Nu har The Monk inlett sitt sökande efter skriftens näste väktare, och uppdraget för honom till USA.

Rent av skit faktiskt. Dålig skådespeleri, ingen handling what so ever och ja. Hela filmen är 100% skit enligt mig. Fjantiga scener med att försöka leka mästare & elev, kärleks kranka ungdomar & en döende gammal Nazist i rullstol som vill ta över världen? Låter det något bra egentligen?

tycker 1:an var sämst, dom e ju så j*vla små.

Nivå 3 · Lärling

Fantastic 4 var kort,dessutom skulle den onde komma tillbaka trodde jag. Rekomenderar den INTE

Million Dollar Baby var KASS den med,.

2 Fast 2 Furious 1-2 var KASS den med.,

Nakna Pistolen 2/och en halv var KASS den med.,

Hip Hip Hora SUPER KASS den med..

Dodgeball KASS den med<!

Gladiator KASS den med!

Robin Hood otecknad KASS den med! gillar dom tecknade klassikerna

Harry Potter 2 KASS den Med!

Spirited Away KASS den med! (PS,jag gillar ett flertal manga)

Smale Sussie KASSAST!

Tillsammans KASS den med!

Grabben i graven bredvid KASS den med!

Lost (Serien) lite KASS den med!

Pokemon "the movie" KASS den med!

Super Size Me KASS den med! (inte intressant heller)

Star Wars Episode 2 KASS den med!

Star Wars Episode 1 KASS den med!

Kung Fu Hustles KASS den med!

Ace Ventura (alla filmerna) KASSA dom med!

Hitch KASS den med!

Batman and Robin KASS den med! har inte sett alla,har bara sett den med isen(Arnold Swartzenegger) PS= George Clooney visade en konstig blick mot kameran i grottan (Robin hade precis kommit) kanske inte mot kameran...men allafall mot en person eller manusskript. HAN KOLLA HELT BORT,var helt overkligt.

FBI Agenter mot aliens KASS den med! (vet ej namnet men Will Smith spela huvudrollen)

Mission Impossible 1 KASS den med!

White Chicks KASS den med!

Doom "The Movie" KASS den med!

The Warriors KASS den med! (den nya versionen blir likadan tror jag>)

Lilla Kycklingen(Chicken Little) KASS den med!

Hajar som Hajar KASS den med!

Shrek 1 KASS den med!

Shrek 2 KASS den med!

Om ni tycker att min smak i Film e konstig, kan ni svara och skriva vad ni tycker om dessa filmer.

(PS, 1. Almost Heroes ( Chris Farley) roligaste filmen genom tiderna! rekomenderar den STARKT! (du kan bara importera den,finns ej i Sverige,bara i USA,men Megastore hade den.)

Nivå 2 · Novis

the green mile = sämre en min mormor på CS :P

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Fantastic 4 var kort,dessutom skulle den onde komma tillbaka trodde jag.  Rekomenderar den INTE

Million Dollar Baby var KASS den med,.

2 Fast 2 Furious 1-2 var KASS den med.,

Nakna Pistolen 2/och en halv var KASS den med.,

Hip Hip Hora SUPER KASS den med..

Dodgeball KASS den med<!

Gladiator KASS den med!

Robin Hood otecknad KASS den med!  gillar dom tecknade klassikerna

Harry Potter 2 KASS den Med!

Spirited Away KASS den med! (PS,jag gillar ett flertal manga)

Smale Sussie KASSAST!

Tillsammans KASS den med!

Grabben i graven bredvid KASS den med!

Lost (Serien) lite KASS den med!

Pokemon "the movie" KASS den med!

Super Size Me KASS den med!  (inte intressant heller)

Star Wars Episode 2 KASS den med!

Star Wars Episode 1 KASS den med!

Kung Fu Hustles KASS den med!

Ace Ventura (alla filmerna) KASSA dom med!

Hitch KASS den med!

Batman and Robin  KASS den med!    har inte sett alla,har bara sett den med isen(Arnold Swartzenegger)  PS=  George Clooney visade en konstig blick mot kameran i grottan (Robin hade precis kommit)  kanske inte mot kameran...men allafall mot en person eller manusskript.  HAN KOLLA HELT BORT,var helt overkligt.

FBI Agenter mot aliens  KASS den med!  (vet ej namnet men  Will Smith spela huvudrollen)

Mission Impossible 1 KASS den med!

White Chicks KASS den med!

Doom "The Movie" KASS den med!

The Warriors KASS den med!  (den nya versionen blir likadan tror jag>)

Lilla Kycklingen(Chicken Little) KASS den med!

Hajar som Hajar KASS den med!

Shrek 1 KASS den med!

Shrek 2 KASS den med!

Om ni tycker att min smak i Film e konstig,  kan ni svara och skriva vad ni tycker om dessa filmer.

(PS,  1. Almost Heroes  ( Chris Farley)    roligaste filmen genom tiderna!  rekomenderar den STARKT!  (du kan bara importera den,finns ej i Sverige,bara i USA,men Megastore hade den.)

det måste ju vara något fel på dig...många många MÅNGA MÅNGA bra filmer där ju...vad kan du gilla för filmer då???

Nivå 3 · Lärling

Haha! jag har sett lite av den, men man kan aldrig gissa slutet. Slutet kan betyda mycket i en film. (Om det inte e Romeo och Julia)

jag gillar mest komedi genren. Men det kan finnas massvis med bra action filmer ute i Universum...

(Jag menar The Green mile)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in