Hoppa till innehåll

Frihetsrörelsen


micro

Rekommendera inlägg

Tänkte meddela hur utveckling går för frihets och 911 rörelsen i Sverige.

 

Dokument Underifrån har kört olika 11 september filmer i öppna kanalens lokal tv i Göteborg och tittar på möjligheterna att vidga till Stockholm. De filmer som visas var bla. In Plane Site och Loose Change (Kan laddas ned från www.vaken.se).

 

I Stockholm ska det arrangeras filmvisningar i kulturhuset Skarpnäck om några veckor. Jag återkommer med exakta datum. Det är Loose Change ver 2, Capitalist conspiracy och The Illuminati (Kan laddas hem från www.vaken.se). Förutom dessa filmer skall jag hålla ett föredrag om den "konspiratoriska synen på världen". Det blir 4 olika tillfällen och jag hoppas att intresset kommer att bli stort.

 

Det kommer även arrangeras flera manifestationer i stockholmsområdet. Bla kurser i att göra egna politiska manifestationer.

 

Info om föredraget och filmvisningarna kommer också att läggas ut på www.vaken.se så fort det är spikat.

 

www.aktivist.se - Kriget mot terrorismen är en bluff

Visar olika fakta som stöder ideen om stadssponsrad terrorism som ett psykologiskt verktyg.

 

www.vaken.se - Håller ett öga på makteliten

Ett community där man diskuterar information angående den massiva korruptionen och konspirationen som idag är globalt iscensatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är intressant det du lägger fram, Micro.

Fuska.se är väldigt seriös av sig och disskuterar viktiga saker men att de har en Community om just detta ämne vill jag inte kalla Reklam. Mer som en viktig sak för de flesta människa. Trots det är jag inte särskilt bildad i just detta ämne.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...