Vad ska man ha för gubbar+bil till bana 2 i 150cc?
MK:DD = Mario Kart Dumble Dash
vikken cup?
2:an eller kanske blomman kanske jag ska säga än bana 2!
du menar flower cup? du får väll använda vikka du vill
Ta en bil, med bra acc.
jag gillar om man tar typ små gubbar och en liten special bil eftersom det blir bra acc då
Det är det man inte ska ha på 150cc. Man ska helst ha en snabb kart/bil!Ta en bil, med bra acc.
ja men det måste ju vara ganska bra acc också
Jag vann med Bowser och Baby Luigi på Flower cup.Men du kan ta vilka du vill.
ööhh... Varför då.. Det är meningen att man ska köra på banan.ja men det måste ju vara ganska bra acc också
ja men om man får ett skott på sig av rött skall eller nåt så kommer man upp segare och vid svängarna så åker man ut ibland så jag tycker du ska va någon av barnen eller bebisarna och typ toads bil om du vunnit den sen e det bara å köra
men det var en konstig fråga det e ju bara att va två gubbar det bror ju på hur duktig man själv är
ja jag håller med jag tog en bil med bra acc eftersom på 150cc skjuter de ganska mycket och då måste man ju vara snabbt upp men jag tycker du får köra med de bilarna du är bäst med helt enkeltja men om man får ett skott på sig av rött skall eller nåt så kommer man upp segare och vid svängarna så åker man ut ibland så jag tycker du ska va någon av barnen eller bebisarna och typ toads bil om du vunnit den sen e det bara å köra
men det var en konstig fråga det e ju bara att va två gubbar det bror ju på hur duktig man själv är
ja har nog börjat tröttna lite på mkdd....
det har typ alla
jag har inte tröttnat på det men jag fick bara låna det av en kompis
det spelar ju ingen roll vilken bil o gubbe man kör med, kör med den du e bäst med
Nehe nej! Då kan du använda Toadette´s Kart och jag Bowser´s bil. Vi få köra på en raksträcka utan att "sladda". Vem tror du vinner?
men det finns ingen raksträcka som ni kan möta varandra + att om an har toadettes bil och du bowsers bil så kommer nog toadettes bil vinna för den har 5/5 i accerlation så den kommer va mycke bätre i svängar ....alltså kommer den ikap