💬
Logga in
Fuska.se

Quel'serrar

8 svar · startad

Trådstartare #1

Jag är en level 60 warrior som gärna vill ha svärdet Quel'serrar. De droppas i DM Dire Maul. Om någon har Quel'serrar berätta gärna av vilken boss den droppades och hur många gånger ni körde för att få den

17 Jan 2006

För de första så droppas inte de vapnet de är en Q av en book som droppas av olika bossar i DM men dropraten är typ 0,2% så lycka till och för de andra när du har boken måste du döda onyxia ta hennes huvud ge den till en snubbe i libary sen får du din Quel'Serar

Jag är lvl 60 warrior och har den så jag vet :P

Senast ändrad:

Trådstartare #3

Jag vet att det är en Epic bok som droppas och att man ska döda Onyxia iallafall vilken boss droppade den för dig sauron?

↗ till inlägget

För de första så droppas inte de vapnet de är en Q av en book som droppas av olika bossar i DM men dropraten är typ 0,2% så lycka till och för de andra när du har boken måste du döda onyxia ta hennes huvud ge den till en snubbe i libary sen får du din Quel'Serar

Jag är lvl 60 warrior och har den så jag vet  :P

Måste man inte låta henne elda på svärdet du får av gubben i library? ^^
20 Jan 2006
Trådstartare #5

Sauron vilken boss dropapde din Fina Epic bok

Men för f*n! Läs Allakhazam istället! Här har du det. <_<

Det är riktigt svårt att göra det questet... Boken kostade 2500g på min server, mkt ^^

24 Jan 2006

Oj oj oj här va vi sur flagg -_- Allakhazam vet väll inte vem som dropa saurons book :P lite små ägd där va >_<

25 Jan 2006

Jag hade en dålig dag bara. :( Sorry för mitt betende. :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in