Hoppa till innehåll

Dragon ball legacy of goku II(hjälp)


Rullis
 Dela

Rekommendera inlägg

mne längre upp finns en generator, ohh det är faktiskt svårast att beskriva denna generatorn!!du ska ta ett ägg då ( först kommer du prata med en brontusarius ) sen ska du följa vägen NERÅT sen kommer gubben gå av sig själv ner till dinusaurioen och lämmna ägget och sen får du ta nästa ägg...jag kan förklara exakt var du ska för att hitta äggen om du vill...iallafall här kommer det (jag förklarar genom scouter,om du inte har den ska du prata med bulma i capsul coparation, sen prata med killen i tv huset i west city,sen tillbaka till bulma ) :

 

ungefär där vid en save point, där det finns tre stenar,en väg åt vänster och uppåt ska du uppåt, ( till vänster vägen finns tre tigrar och en treceratops och en mur ) iallafall uppåt, sen kommer du till de dära som spränger sig när du dödar de, (vid dr.gero´s labb ) där ska du ta höger, fortasätt hela vägen åt HÖGER. (du kommer möta dr.gero på vägen ) ja sen när du kommit messta till höger som dt går,ser du en...ja vad ska jag kalla det...typ ett bärg,där dt kommer rök från, iallafall där ska du uppåt, där finns tigrar och annat, längre upp finns generatorn och en savepoint.!!

 

 

 

hoppas du fatta....

 

 

ps: ändra det dära som står på din signatur, den bästa gubben i dragon ball är gohan, på spelet har han 100 på allt!!! utan ssj

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan inte slåss..dt ätr jävligt svårt men jag har hittat ett trick...( det är också rätt sås vårt ) du väntar tills den första "spräng sakern" har gått ner, sen vänta till tigern bakom den andra "spräng sakern",sen kommer den andra "spräng sakern" att gå spring då snabb igenom alla längst (då menar jag längst ) till höger och v'nta tills tigern har gått längst upp sen gå ner,senare så gå längst ner sen snabbt framåt...dt e jäkligt svårt, ärligt talat tror jag inte du fattar detta inlägget :mrgreen: men om du gör, så blir det lättare

 

 

kom ihåg: ha tålamod, omöjligt att man klarar det första gången, för mig tog dt f*n 3 dagar... men då var jag trög och nu har ju jag berättat så det blir lättare...lycka till!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var är den Dragon Ballen i Northern Mountains??

 

 

PS:Jag har hittat en staty på Vegeta.Statyn ställdes i capsule corpiration.Vad händer när man har alla statyerna??

¨

gå till bulma så kan du få din scouter uppgraderad då kan du se dom ställena du inte varit på.... om du får alla troferna så får du herucle

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag har fått den grejen av Bulma.Men jag vill veta exakt var dem två dragon bollarna ligger.I Northern Mountains och i West City.Men jag hittaqr inte dem två Dragon bollarna.jag har hittat fem dragon bollar.men jag har bara dem två kvaar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...