mitt hakar ibland när jag andvänder koder
Har Dit Gta Hakat Och Varför Hakar Det
mitt har bara hakat en gång när jag görde flygplan
det kan vara att ni har många repor på skivan faktis
↗ till inläggetne tror ej detdet kan vara att ni har många repor på skivan faktis
Jo, det är faktiskt det. Bug är det iallafall inte.
Jag köpte mitt i förrgår och det är inga repor
i mitt och mitt hängde sig när jag körde
2-Player Rampage :angry:
kanske ert PS2 är värdelösa?..
skulle no tro att ni har haft på ert Ps2 förlänge. det brukar hacka för mig då.
men jag tror no att det är repor i skivan!
Ja, det är så som virrs säger. Efter några år så börjar Ps2:ets cd-läsare att krångla.. <_< Har hänt för mig. Mitt pajade totalt. Det hängde sig, den kunde inte läsa av mina cd-skivor när de var felfria osv. Fick köpa ett nytt Ps2.
jag sa att mitt hakat en gång och inte mer TRÖG :blink:
Vadå hakat? Har ni hakat upp det I taket? :blink:
Extremt nödvändig tråd. Bra stavat också, killar!
Orka haka upp sig på det. :D Jag berättade det bara för att det har hänt mig o en del som jag känner..
GTA kan börja hacka om man andvänder koder ja.
Vad är meningen med tråden? Onödigt att veta om det hackar eller inte.
Spelet hackar även om man inte använder koder, så..
↗ till inläggetJag fick mitt PS2 förra julen och jag är väldigt försiktig medkanske ert PS2 är värdelösa?..
skulle no tro att ni har haft på ert Ps2 förlänge. det brukar hacka för mig då.
men jag tror no att det är repor i skivan!
det så det är inte det som är kasst. Och spelet köpte jag i
förra Tisdagen.
↗ till inläggetJa, det är så som virrs säger. Efter några år så börjar Ps2:ets cd-läsare att krångla.. <_< Har hänt för mig. Mitt pajade totalt. Det hängde sig, den kunde inte läsa av mina cd-skivor när de var felfria osv. Fick köpa ett nytt Ps2.
Titta upp lasern nästa gång. ;)
lol kommer nu på att min brosa starta tråden :angry:
↗ till inläggetJa, ville ju göra det såklart. Men själva reperationen skulle ha kostat mer än att jag köpte ett helt nytt Ps2. Så därför valde jag det istället.Ja, det är så som virrs säger. Efter några år så börjar Ps2:ets cd-läsare att krångla.. <_< Har hänt för mig. Mitt pajade totalt. Det hängde sig, den kunde inte läsa av mina cd-skivor när de var felfria osv. Fick köpa ett nytt Ps2.