Ogri Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 kan nån säga vilket spel jag ska köpa jag kanske ska köpa det nyaste men vet inte om det är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Du ska köpa Emerald. Det är jätteroligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poch Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 emerald det äger :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Om du har DS så vänta till Pearl & Diamond kommer. Annars så köp Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Köp Emerald!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Mysterious Dungeon Red Version om du har Game Boy Advance bara. Mysterious Dungeon Blue Version eller Diamond & Pearl om du har DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Asså är det säkert att Mysterious Dungeon Red bara kommer till GBA? Är det inte så att båda spelen ska komma till båda konsollerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Köp Emerald! Spelet äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 men det är sant att emerald äger jag äger spelet men det som är bra att det finns nålar på battle froniter själv har jag bara lycky symbål de kommer aldri fram :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 EMERALD!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemonhugo Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 KÖP EMERALD SÄGER JAG DET ÄGER!!!!Inte F/R L/G Eller Ruby Sapphire utan du ska köpa: EMERALD!!!!! :gitarr: :kung: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Emerald är jätte bra köp det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg