men skärpning admin! inte faen ska man kunna köpa bort en varning med poäng! en varning ska man förtjäna!
Hur man blir av med varningar
jag fattar inte det där med unika besökare riktigt.hur får man sånna?
det står inget om extra när jag går in i den sidan ju! ;)Vi kommer nu på prov att testa en ny grej för att bli av med varningar. För att bli av med en så krävs det en hel del av dig.
Du skall fixa 500 unika besökare för att få bort en varning. Detta visar oss att du helt enkelt bryr dig om sidan och därför försvinner en varning för dig.
Du kan även fixa unika besökare och på så sätt få ett frikort som du sedan sparar ifall du får en varning.
När du uppnått 500 unika klick på din "Fuska.se EXTRA" länk så kontaktar du admin. När vi ser det så nollställer vi dina unika klick och du kan nu igen delta i detta med en varning mindre.
Du hittar din "Fuska.se EXTRA" länk i din profil. Hur du sedan ger ut din länk är upptill dig men tänk på att inte spamma ner andra forum och sidor. Ett tips är att ge länken till dina kompisar på msn t.ex.
Alternativt köper du ett FRIKORT för varningar i affären för 10000 poäng.
Nedanför på följande länk så kan du se hur många gånger din "Fuska.se EXTRA" länk har använts:
Jag behöver bara 50klick till :D.
Va? Bara 50 kvar?
Titta själv..50 kvar..han har ju skickat den till alla på msn o.s.v.
Jag har bara skickat till en person på msn.
Jag har INTE vad jag vet, skickat hit medlemmar. Men hur har jag fårr unika då?
Dem ahr gått in i den profil o klickat..
Jag har 500klick!!!!
Japp!
Du har faktiskt det..
Grattias till den första som fick 500 unika
Ja grattis :D
Tack, tack :D
En fråga, hur ser man hur många det är som har klickat på extralänken?
Titta på det första Admin skre..längst ner på första inlägget.!
Så nu är min varning borta:D
Tomas1 hur kunde du fixa satt du blev av med en!!!!!!!!!!!??????
Men i första inlägget står bara en lista ! vart kan jag se hur mycket jag fått ?
Han fixade 500 klick.Tomas1 hur kunde du fixa satt du blev av med en!!!!!!!!!!!??????
om du menar unika:Men i första inlägget står bara en lista ! vart kan jag se hur mycket jag fått ?
så här gör jag:
1.trycker på mitt namn
2.kollar i rutan längst upp där man skriver in adresser och kollar villket nummer som står sist.
3. gå in och kolla på listan och leta upp dit nummer
4. breve ditt nummer står det hur många klick och unika.
hoppas du fattar