💬
Logga in
Fuska.se

Hur man blir av med varningar

203 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Typ som Telia, comhem mm

14 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling
(Xade @ 14/07-2004 14:08:13)
(admin @ 27/06-2004 19:30:36)

Om man tänker efter så minskar fuska.se lite pugrunda av avstängnigar.

Det är ett bra sätt att inte spamma på men kan oxå göra folk arga.

Man gör ju bara en ny e-mail adress ( som man använder endast till fuska.se )

Hjälper inte då det är IP(hela din serie) som bannas.. Och för att få en IP-serie så behöver man byta internetoperatör.

så du menar att om jag blir avstängd (bara OM) blir min bror som e registrerad på samma dator också avstängd då??

Från den datorn ja.

nu har jag tipsat 500 personer vad ska jag göra nu har delat ut lppar i skolan har sagt till 97 personer på msn 12 kompisar och så har jag gått in i alla klass rum och sagt ja hej gå in på fuska.se en jätte bar sajt!

men jag har inte fått frikort..............

15 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

Dom ska väl gå in på sidan med..

Nivå 0 · Nykomling

Om du delar ut lappar kan du väl skriva http:// adressen på lapparna så dom förstår. Admin vet ju inte om du fixat 500 annars ;)

Nivå 0 · Nykomling

nu har jag tipsat 500 personer vad ska jag göra nu har delat ut lppar i skolan har sagt till 97 personer på msn 12 kompisar och så har jag gått in i alla klass rum och sagt ja hej gå in på fuska.se en jätte bar sajt!

men jag har inte fått frikort..............

De måste klicka på länken först. ;)

Annars kan man ju bara hitta på.

500 måste klicka på länken.

25 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

Mina föreldrar är skilda så dom har olika IP serier,adreser eller vad det kallas, om jag blir avstängd, blir båda dom ip adresserna avstängda??

26 Jul 2004

Om du är inne på fuska på bägge så har Admin log på båda.

27 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

För mej är det praktiskt taget (komplicerat utal =P) omöjligt att ens komma över 10. n00b som är närmast har antaglign legat i ordentligt...men han finns inte kvar här vad jag vet.

3 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

För mej är det praktiskt taget (komplicerat utal =P) omöjligt att ens komma över 10. n00b som är närmast har antaglign legat i ordentligt...men han finns inte kvar här vad jag vet.

Det är ju lätt att komma över 10, jag anvender min syster till hjälp för att få många.
8 Sep 2004

det är nästan omöjligt att få upp till 500 inlägg.pluss att sidan kan bli låst.pust vad jobbigt

30 Sep 2004

Vill man så går det.. Betydligt lättare än att få 10000 poäng iaf ;)

Jag har nu 4 varningar, och har sagt åt alla mina vänner i skolan

och flera på websidorna och bananaisland men dom verkar skita i vad jag säger och

så gjorde dom narr av mej dessutom. <_<

Jag skulle nog säga att 10000 poäng är enklare att skaffa

1 Oct 2004

det är bara skicka sms för 30kr 10 gånger då har man ju 10.000p men det kostar ju 300kr men det går ju fortare än att få 10.000p i inlägg

3 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

Vi kommer nu på prov att testa en ny grej för att bli av med varningar. För att bli av med en så krävs det en hel del av dig.

Du skall fixa 500 unika besökare för att få bort en varning. Detta visar oss att du helt enkelt bryr dig om sidan och därför försvinner en varning för dig.

Du kan även fixa unika besökare och på så sätt få ett frikort som du sedan sparar ifall du får en varning.

När du uppnått 500 unika klick på din "Fuska.se EXTRA" länk så kontaktar du admin. När vi ser det så nollställer vi dina unika klick och du kan nu igen delta i detta med en varning mindre.

Du hittar din "Fuska.se EXTRA" länk i din profil. Hur du sedan ger ut din länk är upptill dig men tänk på att inte spamma ner andra forum och sidor. Ett tips är att ge länken till dina kompisar på msn t.ex.

Alternativt köper du ett FRIKORT för varningar i affären för 10000 poäng.

Nedanför på följande länk så kan du se hur många gånger din "Fuska.se EXTRA" länk har använts:

http://forum.fuska.se/extra/lista.php

Ähum...Jag fattar inte riktigt va du menar...O.o

*E vääääldigt trög lixom*

Nivå 0 · Nykomling
(Ratiasu @ 03/10-2004 14:30:38)

Vi kommer nu på prov att testa en ny grej för att bli av med varningar. För att bli av med en så krävs det en hel del av dig.

Du skall fixa 500 unika besökare för att få bort en varning. Detta visar oss att du helt enkelt bryr dig om sidan och därför försvinner en varning för dig.

Du kan även fixa unika besökare och på så sätt få ett frikort som du sedan sparar ifall du får en varning.

När du uppnått 500 unika klick på din "Fuska.se EXTRA" länk så kontaktar du admin. När vi ser det så nollställer vi dina unika klick och du kan nu igen delta i detta med en varning mindre.

Du hittar din "Fuska.se EXTRA" länk i din profil. Hur du sedan ger ut din länk är upptill dig men tänk på att inte spamma ner andra forum och sidor. Ett tips är att ge länken till dina kompisar på msn t.ex.

Alternativt köper du ett FRIKORT för varningar i affären för 10000 poäng.

Nedanför på följande länk så kan du se hur många gånger din "Fuska.se EXTRA" länk har använts:

http://forum.fuska.se/extra/lista.php

Ähum...Jag fattar inte riktigt va du menar...O.o

*E vääääldigt trög lixom*

vad är det du inte fattar?
7 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

det är lätt att skaffa 70 per dag på lunar jag är uppe på 400 på bara några dagar!

vad får man om man säljer det?

har bara 17 kvar nu har inte änns hållt på i en vecka!

har en fråga!

om jag har kommit upp i 500 och den nollställs räknas det om dom kommer in igen då?

Senast ändrad:

13 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

Ursäkta men jag låg på "stabil" innan.Varför blev detta ändrat till nykomling?

6 Jan 2005

admin kan du inte minska antalet unika klick?

18 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

kommer aaaaaaldrig få ihop til 10000 :(

Senast ändrad:

21 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

admin 500 var LITE överdrivet...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in