💬
Logga in
Fuska.se

Vad Me Här Om Du Vill Ha Fuskar Mynt

7 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

HEJ!

detta är en lite lek som jag får starta och den går ut på att du ska typ skriva så här.

1.zelda

2.final fantasy x

3.x-män

sen ska en anna skriva vilket tv-spel han tycker mest om eller om han ej har det och mam moste mottevera varför han tycker si och så.

nån stans i forumet jag säger inte var så står det ett spel som ska komma om nån skriver dett spelet i dena tråd så viner den 50 FUSKARMYNT!!

ok jag börjar

1.zelda5

2.spider-man2

3.wourld of world cfraft

ps. måste vara TV-SPEL!! :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

då är det ju bra att WoW inte är något ( tv )-spel.

Nivå 6 · Fuskare

Förstår inte vad tävlingen går ut på. Ska man bara skriva 3 spel och om man skriver rätt spel så vinner man?

Dessutom ska inte den här tråden vara i Gamecube forumet. och du har gjort 2 likadana trådar.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #4

jag vet men jag ville skriva tävlingen här så att alla som skriver så får de m ju fusk mynt med fatta rdu den a tråd är en tävling ej nåt snak tråd så sluta och parat och tävla :rolleyes:

13 Feb 2006
↗ till inlägget

jag vet men jag ville skriva tävlingen här så att alla som skriver så får de m ju fusk mynt med fatta rdu den a tråd är en tävling ej nåt snak tråd så sluta och parat och tävla :rolleyes:

ok :

1. Animal crossing

2.Super smash bros meele

3.mario kart double dash

14 Feb 2006

1:mario party7

2:ssbm

3:mario kart double dash

1:mario party7

2:ssbm

3:mario kart double dash

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

§1.26 och det är också rent spam. Vart vill ni komma med detta?

Nivå 6 · Fuskare

Xade, du är inte mod så du behöver inte skriva något. Allt du ska göra är att anmäla.

För övrigt har han rätt. *Låser*

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.