💬
Logga in
Fuska.se

Cs 1.6 Server Problem :/

9 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Tja.

Mitt cs har funkat bra i ca 4 år fram till nu, det är så att jag kan starta upp det som vanligt och så men när jag ska hitta servrar så får jag inte upp en enda server :blink: har frågat folk på fragbite men inget bra svar där heller. Men det kosntiga är det ochså att när man är i menyn där man trycker upp cs i rutan så står det "find server" där får jag upp servrar men dom kan jag inte komma in på :bah: har fått svar på blandannat att det är mitt internet som tjärvar men det är inte.

Nivå 0 · Nykomling

Denna tråd ska vara i counter strike subforumet.

Flyttar...

Nivå 0 · Nykomling

Du har inte kladdat till det i filter då ?

27 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Kommer det upp en ruta när du försöker connecta en server eller?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

asså får inte upp någon server, bara ute i startmenyn. men dom går det inte att göra något med, och filtrena har jag ändrar så det äre inte. <_<

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

asså får inte upp någon server, bara ute i startmenyn. men dom går det inte att göra något med, och filtrena har jag ändrar så det äre inte.  <_<

Refresha!!
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker att du borde instalera om cs.

om det inte fungerar så borde du instalera om steam.

(om det inte fungerar är det fel på ditt internet)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Mm ska installera om det men har ju iof precis gjort det. :blink: men gör det igen.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Mm ska installera om det men har ju iof precis gjort det.  :blink:  men gör det igen.

Har du installerat om det?
28 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Jag har gjort det en gång men ska göra det igen, satt inte så mkt vid datan igår så ska göra det igen idag.

fick igång det nu :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in