Gäst racerboy Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Tja! jag har fått ett ägg från daycare snubbarna när jag la in 2 pokémon.Nu undrar jag hur lång tid det tar innan det kläcks! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Vilka lade du in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Det kommer kläckas snart. Bara sätt dig på en march bike och kör runt lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) de kläks när de har ser sin dröm t.ex sky pillar,cykel tornet Redigerat 1 Februari 2006 av rayquaza_kung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 cykla med machbike runt och se på sumaryn :D :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Ta mach biken och cykla runt och överalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) men jag har acro bike :S [edit] har bytt till mach bike nu :D Redigerat 1 Februari 2006 av racerboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg