💬
Logga in
Fuska.se

När Grät Du Senast Egentligen ?

258 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Sorger, glädjetårar, förluster, allt kan göra satt man fäller en tår.

Även den hårdaste hårdrockare har sina svaga sidor.

Som jag kommer ihåg så grät jag senast när morfar dog för 3 år sedan. (*suck* vad jag saknar honom :( ). Gråter ovanligt lite men till vacker musik kan ibland en tår rinna.

Men när grät du senast ? :cry:

Nivå 5 · Fuskare

Jag grät när jag bröt armen. Innan dess vet jag ej.

Och förresten, kolla min signatur ;)

Senast ändrad:

4 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare

hmm, vet inte... kan ha varit när min gammel farmor dog

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det var längesen jag grät...kommer faktiskt inte ihåg det...men som Kola King sa,när jag bröt armen..fast jag fällde aldrig några tårar,var bara tårögd... :(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag började gråta när jag bröt foten. Det gjorde så himla ont.

Nivå 11 · Veteranfuskare

När jag grät på "riktigt" och mycket var när min mormor dog för lite mer än ett år sen, annars brukar jag gråta ganska ofta, men inte mycket.

Nivå 4 · Lärling

Jag kommer inte riktigt ihåg när jag grät senast.

När min kusin blev fångatagen som gisslan.

Nivå 5 · Fuskare

Din kusin!? Jo, jag kan tänka mig att det måste vart hemskt. Hur gick det med han/henne?

för 5 år sedan... när min tand drog sönder min läpp (ramla på stengolv med huvudet före)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det måste ha gjort ont. OUCH!!!!!!!!!

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

När min kusin blev fångatagen som gisslan.

Hemskt... borde varit jobbigt , men dog hon/han?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

När jag grät på "riktigt" och mycket var när min mormor dog för lite mer än ett år sen, annars brukar jag gråta ganska ofta, men inte mycket.

Citerar en mening från MellanMjölk för att kunna fråga:"Jag brukar gråta ganska ofta".....varför gråter du ofta,får du typ stryk eller?

för 5 år sedan... när min tand drog sönder min läpp (ramla på stengolv med huvudet före)

↗ till inlägget

Det måste ha gjort ont. OUCH!!!!!!!!!

det gjorde det också :(
Nivå 11 · Veteranfuskare

När jag pajjade en lampa i skolan fick as mycket skäll.

Gråter inte så mycket men e lite mindre än er så. :(

Antagligen då hela familjen grälade. Det blev bara för tugnt. Så det blev snyftningar. Ett ganska känsligt ämne mellan mina familjemedlemmar.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

För att jag är en mjukis. :)

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Den senaste gången som jag minns att jag grät var nog när jag hade glömt att skriva på glosboken till skolan jag var förstörd. Eftersom fröken hade påmint om den i tre dagar och skällt, skulle det känt väldigt pinsamt att glömma den igen. Mamma ringer då tidigt på morgonen och säger grattis på namnsdagen och det blir min räddning. Tack sa jag typ och sedan frågade jag är du hemma? Då svarade hon, ”Ja jag är sjukskriven”. Jag cyklade i alla fall till mamma efter en lite diskussion och hon skrev på glosboken. :rolleyes:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag minns inte riktigt den senaste gången men det var väl för några veckor sedan eller så.

5 Feb 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

När jag fick en knytnäve i ögat, någon gång i höstas.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in