MangaFantast Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Hejsan vet ni vart det ligger nånstans på hogwarts.nu finns det fusk för det hjälp mig jag vill så gärna ha en Husalf :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag vet, gå in på den här adressen när du är inloggad: http://www.hogwarts.nu/husalf152 gör det så kommer du till den sidan, lovar att det funkar! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Det funkar inte :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 det gör det visst! men man måste först vara inloggad! det var så jag kom med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MangaFantast Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 det gör det visst! men man måste först vara inloggad! det var så jag kom med! Tack så mycket det funkade... :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hantek Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 det funkar inte med den adressen fast jag är online :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Hur många såna här trådar finns det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abimill Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 www.hogwarts.nu/husalf152.php är det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Tack! Det funkade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 du kan ändra från www.hogwarts.nu/husalf152.php till tex www.hogwarts.nu/husalf12368.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Medlem nu, men vad gör man där??=] Redigerat 22 Februari 2006 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Medlem nu, men vad gör man där??=] hogwarts.nu suger pga inga roiga animatione nästa gång kan det vara mer animationer så det totalt S-U-G-E-R! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.