jag tycker hipp-hipp är SK*T BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
min favorit där är lätt Tiffany person :P
"HEJ jag heter Tiffany Person och bor i mölevångstorget i malmö, min dotter heter twailight...bla bla bla" älskar den repliken!!!
jag tycker hipp-hipp är SK*T BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
min favorit där är lätt Tiffany person :P
"HEJ jag heter Tiffany Person och bor i mölevångstorget i malmö, min dotter heter twailight...bla bla bla" älskar den repliken!!!
Har den redan kommit på bio???Asså ja har bara sett reklamen men den verkar ju va hur bra o rolig som helst
jag har de 2 sesongerna
micke, du kasnke tror att jag pratar om "hipp hipp hora"??
dt gör jag inte hipp-hipp är en komendi serie.
Hoho, heter den "Hipp Hipp Hora"?
Trodde att den hette "Hip Hop Hora".
haha k3ng4: säger bara en sak lol!!! den heter hipp hipp hora men hipp-hipp är ganska bra det med men jag har ingen dvd med hipp-hiip (än)
jag har de 2 sesongerna
micke, du kasnke tror att jag pratar om "hipp hipp hora"??
dt gör jag inte hipp-hipp är en komendi serie.
mm ja trodde att du mena biofilmen
Jag har säsong 2 och den äger! Jag diggar lätt axel och yngve mest (panchosarna i rullstol)
Jag såg en repris i lördags. Den va skit kul. Speciallt Bo-delningen
HIpp-Hipp är ju skitbra
Hipp Hipp 4-ever :mrgreen:
har ni sett kaparna? kan hela: Hej, vi är tre kapare från en hemlig orginisation....Vi har placerat en stor bomb i bagageutrymmet som vi har kopplat en stubin tråd som ligger längs mittgången. Om ni gör motstånd kommer vi att använda kloroform på först er och sedan på era barn, om ni trots det fortsätter kommer vi att kasta ut er där fram, genom vingarna eller där bak. Vi är öppna för diskution: vår slutdestination är i Kiaro, och en tankning i Istanbul och en kort mellanlandning på ibizza. För att få upp den goda stämningen kommer vi att visa mumiens förbannelse och ett päron till farsa två.
slut..
Heh, kaparna äger.
hipp-hipp e så j*vla bra!!!
teffany "känd å smal!" hennes tolkning på robinson!
hahahahhahahahahh!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in