Hur fångar man Relicanth? Jag har letat i underwater där man ska i 2 timmar nu!
Relicanth!
har du mött nåra andra pokemon också?
Den e nåstans i gräset i underwater min kompis har fångat :D
Hur fångar man Relicanth? Jag har letat i underwater där man ska i 2 timmar nu!
Dyk runt i sjögräset. Förr eller senare hittar du honom. Men han är sällsynt.
Använd dive ball/net ball för att fånga den. det är det bästa om du inte har master ball. Var försiktig när du skadar den. man vill inte precis döda den eftersom att den är så svår att hitta. Den är av typ water/rock.
Oki...Kanske borde skaffa gameshark och fuska :D
då kan du bara fånga den på route 101Oki...Kanske borde skaffa gameshark och fuska :D
Använd dive ball/net ball för att fånga den. det är det bästa om du inte har master ball. Var försiktig när du skadar den. man vill inte precis döda den eftersom att den är så svår att hitta. Den är av typ water/rock.
Det bästa är att använda False Swipe.
Vilken level lär sig Sceptile false swipe...
Jag gjorde så här:
Jag använde min Swellow med Aerial Ace. Jag hade tur så att den hade en millimeter kvar. Jag använde en Net Ball och tryckte inte.
Gotcha! Relicanth was caught!
jag trycker alltid på B, A, B, A, B, A, B, A, B, A hela tiden... (fångar jag inte på ca 4 bollar får jag värsta damprycket) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vilken level lär sig Sceptile false swipe...
Runt 55... :(
neee för min e i 56!!!!
jag trycker alltid på B, A, B, A, B, A, B, A, B, A hela tiden... (fångar jag inte på ca 4 bollar får jag värsta damprycket) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Då ska du bara se min kusin... Han använde ca 5 Ultra Balls på en Taillow, han fångade inte den (den var på Lv.12), och så fick han ett utbrott...
ja höll på att trycka sönder min skärm så att den sprack och kladda ner hela skärmen med fett när jag inte kunde fånga Registeel...(snacka om ryck...) :lol:
Vi kanske kommer lite off topic...
neee för min e i 56!!!!
Det är på L59, så du är nära.
neee för min e i 56!!!!Det är på L59, så du är nära.
Oki... Men nu tillbaka till ämnet...