Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Säljer runescape scar scripts (fusk). Jag har Powercutter+ banker, Powercutter, Powerminer, miner+banker lägg bud om ni vill ha nåt.

vad exakt gör dessa script? och vad vill du ha för dem ?

jag var inne på en sida där man kunde se en massa script men jag fattar ingenting ! kan du förklara vad man gör med dem och hur man tar sig till väga?

Skrivet

Asså de kan va lurendrejeri men de är inte säkert för min kompis har eller hade vet inte riktigt men man kan också åka fast för dom tar en men jag vet inte hur.Man kan också få virus.

• 4 veckor senare...
Skrivet

det finns scripts till runescape men dem är inte till att rekomendera.. jag har aldrig satt mig in i det men min bror dealade men min kompis som SOLDE scripts, han fiskade 8k shrimps på en dag vilket är ganska bra med exp för att vara afk.. det kom en ny rangom event efter ett tag och det klarade inte scriptet av, när man sen pringer runt i lumbridge i 5 timmar utan att göra ngtng kan jagex tycka att det är liiite mistänksamt och banna dig, så det är inte att rekomendera

dem har deseutom hittat en ny teknik att upptäcka att du fuskar så ni får nog komma med ngn nytt program om ni ska klara er..

• 2 månader senare...
Gäst Trion
Skrivet

Om man vill ha fusk till Runescape sk man göra dem själv tycker jag.

Då är man säker på att inte få virus (om man inte är dummie och programmerar fel) eller bli av med charen.

Eller så fixar man källkoden till programmen. :visslar:

Gäst Sandkaka
Skrivet

I ett scar-script är jag ganska säker på att det inte kan vara allvarligare virus än att den möjligtvis har script som gör att den t.ex. går till din bank och droppar allt eller stänger av datorn.

Gäst Sandkaka
Skrivet

Scriptet gör vad den är programmerad till, ett script gör t.ex. inga egna beslut.

Säg att jag har gjort ett script där den går till banken och droppar alla saker, det är inget virus, den gör vad den är tillsagd att göra.

Åter till ämnet. :-)

• Skapa ny...