Hur många procent har du klarat utav GTA San Andreas? Själv har jag klarat ungefär 60%.
Hur Många Procent Har Du Klarat?
Hur ser man det?
När du pausar spelet så ser du det på statsen, jag har klarat spelet till 100% 2ggr en med fusk och en utan :cool:
Ifall man nu har klarat alla uppdrag som man får av folk,då har man väl klarat typ 100 %,jag har iallafall gjort det..
100 2 ggr o 99 1 ggr.
40%.
Är på andra ön.
Runt 80% har jag klarat
Jag har klarat 25.13 Procent ganska dåligt men kör inte updrag så mycket, <_< Jag kör mest 2-Player och så brukar jag starta krig mot polisen. :ph34r:
det e ju uppdragen som e kuliga!
melan 90-95% har jag klarat...när man har klarat typ så mycket så får man en pansavagn bredvid cj hus inne i huset så får man vapen och på big smock tak så får man ett militärflygplan och mera saker :cool:
Jag har klarat lite mer än 60%,iallafall halva spelet ;)
¨jag har klarat runt 80 . men hu rkan nu klara 100% . det är ju ingen som orkar göra alla små uppdrag. jag tror inte på att ni har klarat 100 % 2 ggr och99% en gång . du skryter inte lite eller ?
Och varför tror du inte på det? alla måste inte tycka det är jobbigt. Jag HAR klarat det 100% 2ggr.
jo men man måste ju klara varenda litet skit uppdrag. . och de finns ju hur många som helst:S
38 % eller något sånt så jag tog 40 %
Har klarat 100% många gånger.
:P
↗ till inläggetMen vissa ser nåt kul i det och orkar trycka på nåra knappar nåra extra ggr.jo men man måste ju klara varenda litet skit uppdrag. . och de finns ju hur många som helst:S
Jag är på lite över 70%
96% för att vara exakt men tog 100%
har
klarat 100%