Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja. Jag funderar på att köpa Pokemon Channel. Jag har redan Jirachi ( Böt mig till den )

Men jag vill spela det ändå. Är det kul ? Vad går det ut på och vad handlar detta "pokemon mini" som man har i spelet om ?

Skrivet

Pokemon Chanel handlar om att du är kompis med en Pikachu som gillar att titta på TV tillsamans med dig. Man kan köpa Tavlor pokemon dockor tapeter hyllor sammlar kort för att ha något att göra. Ibland vill din Pikachu gå ut och ha frågesport med andra pokemon och vinna samlings kort. Pokemon mini är som ett gameboy med ca 5 små spel. Jag har ett Spel med Snorlax man ska äta all mat som kommer på ett rull band men när det kommer en Pichu så får man inte trycka på A för då tappar man ett liv. Man kan se en lång film på TVn om Pichu Brothers in Town. till och början med så finns det bara Ett program men under spelets gång så vinner man in fler kanaler och dom andra delarna till Pich brothers in town. Jag tycker inte att det är särskilt bra, Jag fick mitt PKMN channel av club Nintendo. Det ända bra är att man får Jirachi men den har ju redan du. Jag tror detta spelet är iriktat mer för dom yngre.

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Lite kul är det,fast det är ju inga Pokemon matcher,men musiken är hur jäkla avkopplande som helst tycker jag.Och grafiken är också bra.

• Skapa ny...