Danne_Hawk Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Har någon den, har någon kört den??? Jag har installerat den och det funkar men det finns ingen bana att köra... Kan någon som vet Berätta vad jag ska göra för att kunna köra en bana??? ;) <_< :( Redigerat 11 Februari 2006 av Danne_Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Har du installerat den rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Ja Jag tror det fast jag kan ju kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Kan du ge mig direkt länk till moden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det kanske är så att du måste ladda hem två filer. Du kanske inte har laddat hem den med banor. Har inte kollat BF1918/2, så jag vet inte riktigt... http://www.battlefield1918.de/media/ Där har du sidan Puck0. Sen är det Battlefield 1918/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.