💬
Logga in
Fuska.se

Är mario kart dd mycket bättre än F-zero gx!!!

17 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Jag undrar om MK:DD e bättre än f- zero gx?? Jag funderar på att köpa nåt av dem men jag tycker att f-zero gx verkar bättre än Mk:dd men min polare säger att mario kart e bättre! vilket ska man köpa???

Nivå 7 · Fuskare

F-zero gx är bättre tror jag om man vill ha en rejäl utmaning. Det var svårt sa dom på superplay

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

en dum fråga i den här tråden ,men prenumererar du på super play??e den bra??när kommer den???

Nivå 7 · Fuskare

Superplay är den bästa speltidning i sverige!! Dom recenserar spel till alla format och den har roliga skribenter. Jag rekomendar den starkt. Den kommer en gång i månaden ungefär. Köp ett nummer och pröva den. Också får man ju Dvdfilmer med speltrailers också!

27 Jan 2004
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5

ok tack!

Nivå 1 · Novis
F-zero gx är bättre tror jag om man vill ha en rejäl utmaning. Det var svårt sa dom på superplay
ja jag håller nog med dig båda spelen verkar askul men mk: dd är ganska lätt medans f-zero gx verkar mycket svårare så vill du kunna spela mer och ha lika kul borde du nog köpa f-zero gx
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

Jag tror nog att jag ska köpa f-zero gx men snart kommer final fantasy och metal gear solid o dem där ut! Jag har sovmorgon och det är därför jag e inne>!

Nivå 7 · Fuskare

Jag har studie dag därför är jag inne. hehe

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
Jag undrar om MK:DD e bättre än f- zero gx?? Jag funderar på att köpa nåt av dem men jag tycker att f-zero gx verkar bättre än Mk:dd men min polare säger att mario kart e bättre! vilket ska man köpa???

JA DET ÄR DET!!! KÖP MKDD!!!

f-zero gx e ganska mycket bättre

Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag tycker du ska köpa F-zero GX för mario kart tar så kort tid att varva.Men mario kart är kul.

ja tycker mario kart e ganska tråkit

Jag har f-zero gx och det är SK*T roligt, man kan bygga ett eget fordon och sen åka i!!!, sen så kan man köra upp och ner och på sidorna!!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Köp Mariokart Double Dash! Det är mycket bättre, enligt mig.

de e det tyvärr inte........

28 Jan 2004
Nivå 3 · Lärling

jag tycker mario kart dooble dash

Nivå 5 · Fuskare

ja har inte testat F-Zero så ja vet inte

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in