Snooze Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Tja jag vill veta vilka pokemon ni tycker bäst om i olika typer och varför ni gillar dem. Vilken Psychic pokemon gillar ni mest ? Vilken Water pokemon gillar ni mest ? Vilken Dark pokemon gillar ni mest ? Vilken Bug pokemon gillar ni mest? Vilken Steel pokemon gillar ni mest ? Vilken Eletric pokemon gillar ni mest ? Redigerat 12 Februari 2006 av Iron Pikachu
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Psychic: Lugia därför han är den ända Psychic Pokemonen som äger. Water: Totodile,även min favo Pokemon av alla,därför han äger på att vara söt och fighting! Dark: Houndoom,Han har en j*vla attityd och för att han äger. Bug: Scizor,Forretres och Armaldo,alla för samma sak: De äger. Steel: Steelix passar nog här,han äger. Electric: Ampharos och Jolteon för att dem äger.
Snooze Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Hmm intresant varför du tycker om dem x)
Meganium17 Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Skrivet 13 Februari 2006 Psychic: Lugia för den är så stark Water: Kingdra för den äger :P Dark: Houndoom för den är både söt och stark Bug: Armaldo för den är stark Steel: Skarmory för den är söt Electric: Manectric för den är söt och stark Varför inte ha med Grass, Flying, Fire?
Eric_H Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Skrivet 13 Februari 2006 Ja? Justdet. Hursomhälst. Physic: Lugia för den är snygg och stark. Water: Mudkip för att den är söt. Dark: Mightyena för att den är häftig. Bug: Min egen påhittade Leflow. Annars är det Beatyfly. Steel: Armaldo, Mettagross och Metang för att dom är så starka. Electric: Jolteon för den är häftig. Och om man räknar med övriga: Ghost: Sabley för den är så cool med diamanter som ögon. Normal: Zigzagoon för den är söt också. Grass: Tropius för den är häftig. Flying: Swellow för den är stark. Dragon: Flygon för den är så häftig. Fighting: Machamp för den är cool. Fire: Blaziken och Ho-oh av samma anledning som Machamp, Cool! Rock: Graveler häftig. Posion: Venasaur för den äger! Ground: Groudon för den är cool och äger. Ice: Walrein och Kyogre för dom äger.
Snooze Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2006 Psychic: Lugia för den är så stark Water: Kingdra för den äger :P Dark: Houndoom för den är både söt och stark Bug: Armaldo för den är stark Steel: Skarmory för den är söt Electric: Manectric för den är söt och stark Varför inte ha med Grass, Flying, Fire? Tycker dem är fär vanliga att räkna med =/
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Skrivet 13 Februari 2006 Lika bra att säga övriga också: Ghost: Gengar,den ände Ghost Pokemonen jag gillar eftersom den äger. Normal: Togetic,en av dem bästa Pokemona i spelet. Grass: Breloom,Cradily och Meganium,för att alla äger. Flying: Togetic once again. Dragon: Kingdra,den äger,men den är lite si sådär i attacker. Fighting: Hitmontop och Lukario(jag bara känner mig på det) för att dem äger. Fire: Typhlosion och Arcanine,båda för att de äger. Rock: Tyranitar,en av de bästa Pokemona i spelet. Posion: Nidoking,den ända Posion Pokemonen som äger. Ground: Camerupt,Steelix och Piloswine för ett själ: De 3 äger. Ice: Sneasel och Glalie,för de äger.
Meganium17 Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 Håller med Tomatketchup. Grass: Meganium för den är så söt, stark också Flying: Pidgeot för den är söt Ice: Dewgong för den är söt Fire: Arcanine söt och stark Normal: Togetic för den är söt Dragon: Kingdra igen Rock: Tyranitar den är stark! Ground: Flygon stark och söt Poison: Nidoqueen så söt Ghost: Haunter för den är sötare än Gengar Fighting: Hitmontop för den är stark och lite söt Det var alla
unix Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 Håller med Tomatketchup. Grass: Meganium för den är så söt, stark också Flying: Pidgeot för den är söt Ice: Dewgong för den är söt Fire: Arcanine söt och stark Normal: Togetic för den är söt Dragon: Kingdra igen Rock: Tyranitar den är stark! Ground: Flygon stark och söt Poison: Nidoqueen så söt Ghost: Haunter för den är sötare än Gengar Fighting: Hitmontop för den är stark och lite söt Det var alla Söt?LOL.
Meganium17 Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) Jag älskar söta pokémon -_- Redigerat 16 Mars 2006 av Meganium17
flygon Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 :kung: = dom rockar! NB= näst bäst NNB=nästnäst bäst NNNB=nästnästnäst bäst NNNNB=nästnästnästnäst bäst (puuuh) psychic:lugia Dragon:flygon :kung: Dark:tyranitar NB rock:tyranitar Bug:beautifly ghost:gengar Posion:seviper NNNNB Fire:ho-oh NNB Water:gyarados Grass:Bulbasaur Steel:skarmory Normal: vigoroth Ground: flygon :kung: Figting:machop Electric:Raikou NNNB ice:Snorunt
lord zidian Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Skrivet 16 Februari 2006 elektrik:ampharos, är snygg psysic:alakatazam, ser rolig ut water:kyogre, är stark dark:houndoom, för den är stark bug:vet inte! steel:steelix, för den är så snygg
Rekommendera inlägg