knölföda Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 hej! Jag vill köra på en wow "server" där det är väldans mycket spelare på och när jag går in på dem som det står full på så är det ändå inte så många på dem, så vet ni nån server som det är många spelare på :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 hmmmmm ja jag spelar på Agamaggan och ja tycker att de finns mycke spelare där :kung:.Testa att göra en där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Kom med till Stormreaver! Fullt med spelare överallt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Kom med till Stormreaver! Fullt med spelare överallt xD Japp, Stormreaver är bäst :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 dom som är full brukar oftas vara full av till.ex lvl 30-60 players Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 kör ni på pve eller pvp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Shattered Hand och Burning Legion är det många som spelar på. Men välj en där det inte spelar så många! Då får du köa hela tiden. Välj en low pupolation server och kör på den. Men men men, alla servar blir fulla för eller senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Agamaggan är känd för att där spelar många Spanjorer t.ex. Hur är det med svenskarna? På vilken server spelar det många svenskar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 ok att många spanjorer spelar men det finns många svenskar också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Agamaggan är känd för att där spelar många Spanjorer t.ex. Hur är det med svenskarna? På vilken server spelar det många svenskar? På Shattered Hand är det många svenskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 själv spelar jag på agamaggan men som dom säger sjukt mycket spanjorer :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 på stormscale har var 3:e jag träffat har varit svensk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg