Vart sjutton hittar man Dragon Scale???? Jag vill ha en Kingdra! :blink:
Kingdra
Dragon Scale finns på Six Island,om du går utanför byn till höger så finns det ju vatten,Surfa ner och du kommer se en liten del man kan stiga i land på.Där finns en Pokeboll,ta den och det är Dragon Scale.
Då vet jag det! Tack
men på emerald ;) :( ?
Vet ej,jag är ingen expert på Emerald.
↗ till inläggetDet undrar jag med så slipper man kanske att linka övermen på emerald ;) :( ?
jag tror man kan fånga en horsea det gjorde på saphir
fånga massa horseas om du har tur håller nån i en
Jag trodde du tyckte om "söta pokemon" kingdra är äckligt ful =/ själv har jag en i lv 100.. tycker bättre om min Lapras x)
Jag tycker att Kingdra är häftig och långt ifrån ful.
Det är bara i Guld/Silver/Crystal hon ser ful ut,i de andra spelen ser hon mycket bättre ut.
↗ till inläggetJag tycker om söta Pokémon och Kingdra är söt ju :P Den är också min favorit pokémonfånga massa horseas om du har tur håller nån i en
Jag trodde du tyckte om "söta pokemon" kingdra är äckligt ful =/ själv har jag en i lv 100.. tycker bättre om min Lapras x)
Hur kan ni tycka något sådant ? hon ser ut som en blandning mellan en gammal tant och ett koralrev =/
↗ till inläggetTant? Det är en SJÖHÄST xD Men jag tycker den är söt alla tycker olika :PHur kan ni tycka något sådant ? hon ser ut som en blandning mellan en gammal tant och ett koralrev =/
Tant, gammal tant ni vet =/ gammling med rynkor =/ aja tyck att den är söt då x)
Den har inga rynkor x)
jo den ser också ut som om den håller på att gå i sönder =/
Jag ser inga rynkor på den.
↗ till inläggetHåller på att gå sönder!? Värst va du tycker illa om den :huh:jo den ser också ut som om den håller på att gå i sönder =/
Här är när bild på Kingdra och jag ser inga rynkor och den ser absolut inte ut att den ska falla ihop xS
Det är inte några rynkor! Nu får vi inte prata illa om en av mina favorit Pokémon