💬
Logga in
Fuska.se

Popularitet?

134 svar · startad

Sjua ! ( Tror jag iallafall )

10 Apr 2006

Jag är ett... FÖR JAG MOBBAS JU!!!

11 Apr 2006

svår fråga men jag får väll seja en 5 a jag e sexa oxå

f*n vilken onödin tråd.(jag tog en 5:a)

9:a

14 Apr 2006

Men varför ska man vara populär..???

Det räcker väl med att ha vänner..???

Håller med dig tomten.

17 Apr 2006

Man går inte i skolan för att vara poppis och imponera på alla.

Man går i skolan för att lära sig saker även om den suger.

jag tog en 1 a för att alla i min skola totalt hatar mig. dom psykar och mobbar mig. men jag står i mot. och jag ska klara mig igenom he.lvetet och få ett normalt liv

(har blivit mobbad i nästan 8 år nu. men jag har inte blivit psycko knäpp än :D vilket e tur. många skulle bli knäpp redan efter 3-5 års mobbning.)

Senast ändrad:

↗ till inlägget

jag tog en 1 a för att alla i min skola totalt hatar mig. dom psykar och mobbar mig. men jag står i mot. och jag ska klara mig igenom he.lvetet och få ett normalt liv

(har blivit mobbad i nästan 8 år nu. men jag har inte blivit psycko knäpp än :D vilket e tur. många skulle bli knäpp redan efter 3-5 års mobbning.)

Har du inte sagt till nån vuxen att du blir mobbad..???

Holy sicks teachers.

18 Apr 2006
↗ till inlägget

du jag har tagit i tu med detta minst 100 gånger men dom andra som mobbas bryr sig inte. det ende psykofelet jag har fått av det där e tvångs tanke ( har problem med kranar samt lås :(

19 Apr 2006
↗ till inlägget

Störst & starkast i klassen är jag, men inte i hela skolan.

Jag tog en 8:a.

Störst = Fetast?

↗ till inlägget

9.

Jag e starkast i klassen och ganska aggressiv(dessutom nästan smartast)

Jo, men jag liksom om nån bråkar, kanske jag råkar skuffa honom mot en vägg så han får näsblod

i 4:an skuffade jag en i min klass mot ett träd så han måste sys :P

rätt åt honom

Karamellkungen

Jag skulle tippa på att jag ligger på ungefär en 4:a nu. Jag är inte speciellt populär i skolan. Många vet vad jag heter, bara för att jag går i den högsta klassen på min skola. Har fått mycket utbrott för i tiden och slängt saker omkring mig, är känd för det. Men så överdrivet populär och omtyckt är jag inte. Jag har några kompisar som är trevliga och folk säger hej till en då och då.

↗ till inlägget

Okej men bryr du dej inte bara om mobbarna eller..???

Jag är nog mellan 9 och 8. för alla vet iaf vem jag e ^^

7 För jag är smartast i klassen o går i 3:an. kunde roten ur, räkna när jag va 5. läsa engelska när jag va 3...

Senast ändrad:

21 Apr 2006

Omtyckt av de kretsar man rör sig i men inte av alla andra.....

e man stude så e man...

22 Apr 2006
↗ till inlägget

7 För jag är smartast i klassen o går i 3:an. kunde roten ur, räkna när jag va 5. läsa engelska när jag va 3...

Det kan dem flesta :S

↗ till inlägget

jag tog 10 för alla i min klass hänger efter mig till och med vissa tjejer (du skulle bara våga citera mig)

mm dom ger sig inte om jag t.e.x. ska bowla efter skola

n då säger iallafall hälften "men det ska jag med så då bara skiter jag i det jag hänger hällre med dom i 9:an dom har accepterat mig och dom är mognare. Och jag får inte ha min egen stil om jag ar en mössa och en skjorta och jeans en dag då har alla det nästa dag.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in