Hoppa till innehåll

Angående "now Playing-tråden"


Putside
 Dela

Rekommendera inlägg

Som vi nog alla har uppmärksammat så har ju tråden "Now Playing" blivit en riktig klassiker här på forumet, folk skriver gärna sina låtar de spelar men är det någon som kollar den och inte bara skriver i den ?

Alltid då man trycker "Visa nya inlägg" så kommer den där evighetstråden upp och man börjar tröttna rejält på den. Och det är ju så nära en forumlek man kan komma så jag tycker faktiskt att den borde klassas som forumlek och tas bort ifrån forumet. Det var vad jag ville säga. Såklart så kommer det komma kritik i massor men det är jag berädd på. Skulle helst vilja höra Moderatorernas talan.

Är det nån som håller med mej om detta ?

Redigerat av outside enemy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är en klassiker, klart att den ska vara kvar. Sedan kan man ju skriva vad  man tycker om låten för att få lite mer text.

 

Klassiker?

Vad var forumlekarna då?

Den borde kanske inte tas bort, uttnyja den för h*lvete...det är den ända " spamm " tråden som är kvar!!

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lät lite desperat av dig, Fusion. Jo jag har funderat på varför de inte har just tagit bort Now-Playing tråden för. Lika mycket spamm som de andra trådarna som fanns men den håller jag med som vissa andra att det är en klassiker.

 

Man skriver ner sina låtar man lyssnar på men att de kanske skulle kommentera några av låtarna bara för skojs skulle. Skulle vara kul att bara läsa en liten notis om Sången eller Artisten man visar upp? En självbiografi eller en länk till artisten/sången som spelas?

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Lät lite desperat av dig, Fusion. Jo jag har funderat på varför de inte har just tagit bort Now-Playing tråden för. Lika mycket spamm som de andra trådarna som fanns men den håller jag med som vissa andra att det är en klassiker.

 

Man skriver ner sina låtar man lyssnar på men att de kanske skulle kommentera några av låtarna bara för skojs skulle. Skulle vara kul att bara läsa en liten notis om Sången eller Artisten man visar upp? En självbiografi eller en länk till artisten/sången som spelas?

 

Håller med dig där, inte speciellt intressant att se att outside enemy (tog dig som exempel eftersom du skapade tråden) lyssnar på opeth. Skulle man däremot lägga till lite info så kanske det skulle bli lite intressantare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...