Hoppa till innehåll

Angående "now Playing-tråden"


Putside
 Dela

Rekommendera inlägg

Lät lite desperat av dig, Fusion. Jo jag har funderat på varför de inte har just tagit bort Now-Playing tråden för. Lika mycket spamm som de andra trådarna som fanns men den håller jag med som vissa andra att det är en klassiker.

 

Man skriver ner sina låtar man lyssnar på men att de kanske skulle kommentera några av låtarna bara för skojs skulle. Skulle vara kul att bara läsa en liten notis om Sången eller Artisten man visar upp? En självbiografi eller en länk till artisten/sången som spelas?

 

Mm, lite desperat var jag. :P

Håller med Brunhilde, att man skulle lägga till lite info och sånt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är en klassiker, klart att den ska vara kvar. Sedan kan man ju skriva vad  man tycker om låten för att få lite mer text.

 

Fusion har talat, haha. :lol:

Men jag tycker personligen att tråden skall vara kvar.

Det är ju trots allt som Fusion säger, utnyttja den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lät lite desperat av dig, Fusion. Jo jag har funderat på varför de inte har just tagit bort Now-Playing tråden för. Lika mycket spamm som de andra trådarna som fanns men den håller jag med som vissa andra att det är en klassiker.

 

Man skriver ner sina låtar man lyssnar på men att de kanske skulle kommentera några av låtarna bara för skojs skulle. Skulle vara kul att bara läsa en liten notis om Sången eller Artisten man visar upp? En självbiografi eller en länk till artisten/sången som spelas?

 

Jojomensan ,..Opeth... du lär dej :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skönt att man har andra som håller med speciellt PontarN och Lucas16. ;)

Men ärligt talat så borde den vara kvar, men jag står fast vid att man borde ge lite info om låten man lyssnar på, på så sätt blir det kanske lite roligare. :)

Men sen är det upp till Admin, om han nu anser att tråden bryter mot någon regel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett alternativ är ju som sagt att man måste skriva info om låten.

 

Annars finns det dom som lyssnar på en låt flera gånger och skriver i NP. Känns onödigt att behöva skriva info varje gång.

F.ö. är NP en klassiker på nästan alla stora forum. Ett forum utan NP går ju inte! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...