💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp

21 svar · startad

Trådstartare #1

:( Jag fattar inte vad altering kave eller vad den heter den liger i slater port en grotta vad ska man göra :( :blink:

Men svara nån. :angry:

Det finns inget särskilt där.

Trådstartare #3

Men gör de en grotta till spelet för att mötta zubat :(

Ja, ibland kan Nintendo vara lite konstiga.

Om man har en viss kod, eller sak så kan man möta Jotho pokemon där, annars finns ingenting där. Det ska förestäla det stället Deoxyz fanns innan han flög till Birth Island

19 Feb 2006

Jaha! Det visste jag inte. Men Nintendo kunde väl åtminstone ha lagt ut några Items i Altering Cave.

↗ till inlägget

Jaha! Det visste jag inte. Men Nintendo kunde väl åtminstone ha lagt ut några Items i Altering Cave.

det vore mycket bättre!

Ja det kunde dem :P

Viktiga grejor då ^^

Master Ball! Nej skojade bara. Jag tycker att dom kunde ha lagt ut en Thunderstone kanske? Eller en Ultra Ball?

Jag tycker att dem skulle ha gjort något kul i den, istället för en 1plans grotta

Det hade varit skoj om grottan hade haft nåt med äventyret att göra.

Ja och om man kunde hitta nått som hette tex : Space virus.

Som boostar alla Deoxys stats :P

Lite överdrivet kanske.

Ja, men något som har med Deoxys att göra =/

Kanske lite tidigt i spelet för det. Men jag tycker typ att det kunde vara ett Belue bär där.

Ett bär i en grotta ? =/

man borde göra såna prick koder!sen gör man dig i mitten och kommer till ett ställe med en av varje sten och boll!ha! :P

20 Feb 2006

Varför har Nintendo gjort Altering Cave när man inte har någon användning av den?

Dt kanske skulle bli kul om det fanns någon hemlig väg som gick långt in i grottan där man kunde hitta någon speciell Pokémon.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in