a) Vilken hemsida för att göra ett forum??
B) Vilken hemsida/program för att göra en hemsida???
a) Vilken hemsida för att göra ett forum??
B) Vilken hemsida/program för att göra en hemsida???
b] Dreamweaver.
När du menar Dreamweaver menar du program eller hemsida ?
Dreamweaver är ett program.
Hur sätter man igång Phpbb jag fattar ingenting jag har ladda ner filen men hur installerar jag eller vad man ska göra för att kunna fixa sitt forum?
Skaffa en site på en host som har en FTP. Där laddar du upp alla filer och mappar.
jag har ett forum
jag har ett forum
Vad heter hemsidan ??
jag kan göra en åt dig. vill du ha med poäng och affär??, isf säg bara till så får du det..
Man kan skaffa på reklam.com men jag har också ett forum.
NI KAN TÄVLA: DEN SOM GÖR SNYGGAST FORUM VINNER POÄNG
MR Best: Ja, jag vill ha poäng och affär (helst)!
Kan tyvärr inte skaffa det=( Så Mr.Best får läsa vidare) Men forum kan jag väl skaffa men poäng och resten får du fråga efter nån annanstans.
jag kan göra en åt dig. vill du ha med poäng och affär??, isf säg bara till så får du det..
kan dgöra ett forum som har poäng och affär till mig?
jag kan göra en åt dig. vill du ha med poäng och affär??, isf säg bara till så får du det..kan dgöra ett forum som har poäng och affär till mig?
till alla, behöver bara komma på nåt bra prog att mixa in ca.100 filer till en fil.. annars går det åt skogen när jag gör sidor.. så om ni vill ha en så måste ni vänta ett tag..
NI KAN TÄVLA: DEN SOM GÖR SNYGGAST FORUM VINNER POÄNG
MR Best: Ja, jag vill ha poäng och affär (helst)!
ok, men isf så kommer det några saker mer... de är ex favorit inlägg och sådant...
ok då e det ju annä bättra :D
får jag försöka? men jag kan inte göra nå poäng eller nått bara mest inlägg och så
Inga problem! B)får jag försöka? men jag kan inte göra nå poäng eller nått bara mest inlägg och så
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in