Prisma Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Hej är det någon som vet hur man ska göra för att filmen som man laddar ner från www.video.google.com kommer till PSPn så att man kan titta på den? Här är hjälp guiden som finns på googles hemsida: To download a video to your Sony Playstation Portable (PSP): 1.Search for a video on Google Video. 2.On the results page, click the video's title or image thumbnail. If a Download 3.button and a 'Sony PSP' option in the drop-down menu appear on the video's 4.playback page, you can download the video to your PSP. 5.Select 'Sony PSP' from the menu, then click Download. 6.Save the video to a location on your computer. 7.Rename the file to MAQ*****.MP4 (where the *'s are digits from 0-9). 8.Copy/Move the file to the \MP_ROOT\101ANV01 folder on your PSP memory stick Jag fattar inte riktigt punkt 7 kan någon hjälpa mig? Redigerat 21 Februari 2006 av Prisma
Paranoxx Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Skrivet 22 Februari 2006 byt namn på filen. den ska heta : MAQ*****.MP4 . . byta *:orna till siffror mellan 0-9 ,.... står de ;)
Prisma Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Februari 2006 Ska jag byta namn på filen som jag har laddat ner? kan det vara vilka sifror jag vill? Det funkar ändå inte. Jag lägger in filmen i mappen men när jag tittar på PSPn så står det att det inte finns någon film där.
Paranoxx Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Skrivet 22 Februari 2006 tillexemep MAQ00159.MP4 ska den heta. ! jag har mina filmer i den andra mappen som heter MP_ROOT/100MNV01 där har jag mina :S och där heter filerna t.ex M4V00019.MP4 !!! testa det. adda mej på msn så kan jag skicka en film !
Prisma Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2006 OK har gkort det tack men det funkar inte
Rekommendera inlägg