Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Min fråga är enkel!

Vart fångar man Feebas!?

Jag har läst på många ställen olika tips om hur man ska fånga den. har testat dom men har inte hittat den!

Snälla hjälp mig!!!

Skrivet

först åker du till dewford ok pratar med en gubbe som gillar mode .sen får du skriva 2 ord skriv come over funkar inte det skriv over come.sen åker du till route 119 eller vilken det nu ä ..sen fiskar du med good rod ..till slut möter du feebas!!

hoppa det hjälper!

Skrivet

först åker du till dewford ok pratar med en gubbe som gillar mode .sen får du skriva 2 ord skriv come over funkar inte det skriv over come.sen åker du till route 119 eller vilken det nu ä ..sen fiskar du med good rod ..till slut möter du feebas!!

hoppa det hjälper!

tack så jättemycket kirk! :D

Hoppas jag kan hjälpa dig om det e nåt ;)

Skrivet

det funkade inte! snälla kan någon annan skriva om det är nåt fel på det kirk har skrivit lr om du kirk rättar till det sj.

det som inte funkar är att jag inte hittar den där gubben som det står att han finns i dewford town. exakt vart i dewford?

Skrivet

Ovan för centret. Ändra trenden där. Åk sedan till vattnet på route 119.

Fiska 5 gånger på varje vatten ruta där. På 6 utav rutorna i vattnet finns feebas, om du har tur så hittar du han. Tog mig 3 timmar =/

Skrivet

ok tack snooze och kirk.

oj så långt tid? x) aja jag har letat och letat i flera år (nej överdrivet :P) så det e inte mer än rätt att jag ska få den! :P

Skrivet

ok tack snooze och kirk.

oj så långt tid? x) aja jag har letat och letat i flera år (nej överdrivet :P) så det e inte mer än rätt att jag ska få den! :P

sedan vill jag bara fråga om det e over come lr come over man ska skriva!?

snälla svara snabbt om ni kan!

• Skapa ny...