ChipZ Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Försökte på ps tut men det funka inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 kan du skicka länken till tuten så man kan gemföra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Nyllets tut i den andra bästa avatar/bann...tråden, på sista sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 försökte också med den. lyckades inte så bra :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 SKa bara klargöra att det inte är min tutorial utan Visigoth's tutorial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 försökte också med den. lyckades inte så bra :( <{POST_SNAPBACK}> Den blev bättre än min i alla fall SKa bara klargöra att det inte är min tutorial utan Visigoth's tutorial. <{POST_SNAPBACK}> ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 den här gjorde jag också med hjälp av visingoths tut, blev lite bättre 1-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 varför står det "Mascar Pone". Du sparar väll gimp prodjekten i xcf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 (redigerat) Jag har överträffat mig själv!!! :cool: Redigerat 17 September 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 varför står det "Mascar Pone". Du sparar väll gimp prodjekten i xcf. spara aldrig sakerna i xcf. varför det står Mascar Pone är för att den var med i en av hans tävlingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 um jag fattar inte ett skit av programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Nu får man liva upp 'et lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.