Danne_Hawk Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Hej! Jag undrar om det är nån som vet om man får vara med i landstigningen vid Normandy i Call of Duty 1??? Eller om nån vet nått annat spel? Jag har Medal of Honor Allied Assualt och där får man ju det men deet är rätt dålig grafik och banan e rätt kort :D :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 På första spelet spelar du en Amerikansk fallskärmsjägare som landar i Normandie via flygplan på morgonen. I CoD 2 så får du vara med när själva striderna händer på stränderna och så. Men om du tänker på Saving Private Ryan stil så blir det inte så. ;) Men själva scenerna är oslagbara. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 mm.. jag har Cod 2 men där är det Point of Du Hoc det är inte samma sak som där vi Saving Private Ryan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 I CoD 2 så får du vara med när själva striderna händer på stränderna och så. Men om du tänker på Saving Private Ryan stil så blir det inte så. ;) Jag vet det redan. Men det är fortfarande D-Dagen och slaget emot Normandie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.