kanske macargo ???? eller hur det stavas
för han har ass dålig speed:(
men då får han bra speed
kanske macargo ???? eller hur det stavas
för han har ass dålig speed:(
men då får han bra speed
golem tycker jag x)
kirk: 10/10!
Macargo har för lite speed och att du måste fokusera på en med starkt försvar och starkt hp.. Samt SP def , Jag använder umbreon
Jaha! Det visste jag inte. Du får 10/10!
min taktik: när motståndaren attackerar gör jag först protect!sedan när han attackerar igen gör jag recover för att slösa hans attacker hela tiden!sen har han kanske inga attacker och använder special attack! :P betygsett mig!
själv tycker jag 10/10! :cool:
↗ till inlägget8/10min taktik: när motståndaren attackerar gör jag först protect!sedan när han attackerar igen gör jag recover för att slösa hans attacker hela tiden!sen har han kanske inga attacker och använder special attack! :P betygsett mig!
↗ till inläggetmin taktik: när motståndaren attackerar gör jag först protect!sedan när han attackerar igen gör jag recover för att slösa hans attacker hela tiden!sen har han kanske inga attacker och använder special attack! :P betygsett mig!
6/10. du tänker nog inte på att du slösar dina egna attacker med:P
min taktik först så väljer jag dom svaga så han tror att jag är lätt att slå men sen använder jag dom starka för mina svaga har slått dom mycket mina starka vinner direkt då är jag vinaren
Haha Okey IP
Pokekung: 5/10.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in