💬
Logga in
Fuska.se

De Nya Kommande Spelen

29 svar · startad

Pokemon Dungeon Mysterios Red&Blue

Pokemon Ranger

Pokemon Daimond&Pearl

Det är dem nya spelen som jag ville informera att dem ska komna.

Anledningen till att jag inte skrev det på N ds forunet är att jag inte tror att definns intresserade Pokemon fans där. Jag trode det skulle bli en massa tjafs.

Nivå 5 · Fuskare

Bra för dem som inte vet. (Y)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Bra för dem som inte vet. (Y)

Typ som mig =)
2 Mar 2006

Jag hoppas att man kan använda den trådlösa nätverket i Nds genom att köra matcher och byta Pokemon.

det skulle vara coolt :cool:

Nivå 4 · Lärling

jaaaaaaa!!!!

pokemon tourouze då?

Nivå 5 · Fuskare

Mm, men hur långt går NDS nätverket?

Snackar ni Wi-Fi eller?Det räcker ju hur långt som helst.

Nivå 6 · Fuskare

Kanse 20?

T.ex som Mario Kart DS så behöver man en trådlös raouter så spelar du över hela världen.

7 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

man behöver ingen rauter man kan faktiskt spela utan det om man har ett trådlöst bredband :P som jag :rambo:

Nivå 5 · Fuskare

Det hade varit kul.

Nivå 5 · Fuskare

vad? att spela över hela världen? :S

8 Mar 2006

Ja,men det betyder ju inte att man kan köra online på Pokemon D/P.Men man kan alltid hoppas. :)

Nivå 5 · Fuskare

jo men tomatketchup jag tror det e så för att jag läste på en pokemon sida jag brukar vara inne på att man skulle kun spela online och typ ha turneringar lr nåt sånt :rambo: sedan står det nåt om det på serebii.com oxå kolla där!

Står bara att man kan använda den för Union Room.

:S Skulle man kunna göra online och se varandra överallt skulle det bli överbefolkat xD

Nivå 5 · Fuskare

ja men inte så...

Tomatketchup: ja det står det men ändå jag tror att det blir så att man kan möta andra som på mario kart. men man vet aldrig

Nivå 5 · Fuskare

man slår säkert in ens kompis " trainer number" så kan man möta honom eller nått sånt.

Nivå 5 · Fuskare

aa som på mario kart när man kan slå in "Friend Code" typ

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in