💬
Logga in
Fuska.se

Min Dröm

42 svar · startad

Trådstartare #1

har ni drömt om pokemon det har jag jag drömde att jag var ash och alla pokemon kom som zombis :blink: :blink: :blink: :blink: :blink:

svara snabbt

Lustigt, det finns nämligen en Flash-film som handlar just om det, pokémon som blir zombies.

kanske sett den...

Iron Pichu du är 8 år va???

Trådstartare #4

jag är 8 år är det sant att det har hänt i en film jag har inte sät den :huh: :huh: :huh:

ok

men det är inte helt omöjligt endå...

att du drömt det...

↗ till inlägget

ok

men det är inte helt omöjligt endå...

att du drömt det...

Bara en film ^_____^

ja men han kan ha drömt ...

utan att sett filmen.

Han har nog fantiserat ihop det.

↗ till inlägget

ja men han kan ha drömt ...

utan att sett filmen.

Han har nog fantiserat ihop det.

Sånt händer ^________^(Överdrev lite då ^_^ ;P)

Jag drömde att jag hade en rukario och en jirachi och jirachi rymde och rukario bara slog mig :( jag lovar :)

inte för att jag hatar dem eller något sånt :)

4 Mar 2006
Trådstartare #10

konstigt nu drömde jag att jag gav min groudon godis och han och upp det men bajsa det på mitt huvud! :(

↗ till inlägget

konstigt nu drömde jag att jag gav min groudon godis och han och upp det men bajsa det på mitt huvud! :(

stackars dej

Skojsen dröm Pichu.

Har du funderat på att gå i terapi?

haha inte för att jag menar något taskigt men det var lite kul :D

jag drömde att jag skulle gå på toa, och då kom en abra och trollade toan till en

plasma-Tv! sjukt!

Trådstartare #15

RAWAND ROLIG DRÖM! :P :P OCH FLYGON

Senast ändrad:

Flygon: Den var rolig!! :lol:

5 Mar 2006

Hehe jag drömde en gång att jag blev en Pikachu och gjorde blixt attacker överallt. Men sen så kom Team Rocket och fånga mig sen vakna jag :blink:

En gång drömde jag att jag gick i en labyrint. Sen träffade jag en Umbreon och en Espeon, som mördade mig.

Ingen särskilt trevlig dröm Jannejan.. Jusst det! Kom nyss på en till dröm, jag drömde att ja var Pikachu (igen) sedan fångade Team Rocket mig i ett nät sen la mig i en glas burk. Sedan gjorde dom olika pokémon av mig :blink:

roliga drömar när meganium 17 sa blikst så kom jag ihåg att jag drömde en gång att det kom stora fåglar till min skola de skulle äta os men jag han smita de döda mina kompisar så jag blev så arg så arg att det kom blikst ifrån mig sen jick jag ut på naten och möte min gamle ven han spelade fotboll jag sa det är natt värför är du inte red sen sa han men värför är du inte red jag sa för att jag kan tjutta blikst han sa jag kan ckså ska vi duelera jag svara ja sen van jag med en zap-

canon senm nesta da så sjöt jag bliks på alla fåglarna som stog på min skola och åt upp folk sen sjöt jag blikst på de och dem blev döda. Sen vakna jag och jag börja nästan att grina för att jag inte kunde skuta blikst lengre. :) :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in