Haha okej.
Trophies?
↗ till inläggetTja, du har säkert fått alla på Home-Run Contest redan... Du ska iaf få din sammanlagda meter över 5000 meter typ... kanske var mer... 5000 meter låter lite väl lite, Sedan får man ju en om man slår över 400 eller 450 meter... Och på training ska man uppnå ett speciellt antal combos... Det här visste du nog redan ;)kan någon snäll säga hur man får på home-run-contest
multiman meele och training?
På Multi-man Melee ska du klara 15 minuter... Du ska få rätt mycket på endless.... och även få ut några på Cruel Melee...
jag har hört att man kan få en paper mario trofe e det sant?..:huh:
Ja, man kan få en Paper Mario trofe.
↗ till inläggetJo, och det är den man får när man slår 400 eller 450 meter i Home-run Contest.Ja, man kan få en Paper Mario trofe.
ja okej... :) men har nån en bild på den där diskus trofen...? :huh:
Nej, men det finns 290 trofeer i Pal version och 293 på Japansk version.
hur sätter man på japanska versonen? :blink:
↗ till inläggetok då har jag nog fått alla utan på träning ;)kan någon snäll säga hur man får på home-run-contest
multiman meele och training?
↗ till inläggetDu måste ha ett Japanskt SSBMhur sätter man på japanska versonen? :blink:
amerikanskt och europeiskt är olika va???
Ja, det är dom ;)
Fast dom kanske inte är PAL,
tråkigt att det ska vara skillnad på japanska,amerikanska och europeioska...
Mmm, Japanska har också större palttform i HRC
Va FUSK!!!
Vilken var den senaste trofe´n ni fick? Min var "chef".,,,, Vi kanske borde hjälpa varandra... Ni har säkert någon som inte jag har, och jag har någon som inte ni har...
Slår vad om att du har den vi fick sist, Food trofen, när man spelat 1000 Vs Matcher.
Om inte du har den kallar jag mig bellman i 2 år :P
*suck* behöver diskun.....
↗ till inläggetpöh.... Jag har spelat mer än 30000 matcher.... Vad är det där för klena siffror... Vid 10000 matcher så vet jag inte om man får nån trofé... Men det kommer iaf upp en ruta där det står att man har spelat så många matcher...Slår vad om att du har den vi fick sist, Food trofen, när man spelat 1000 Vs Matcher.
Om inte du har den kallar jag mig bellman i 2 år :P
Min senaste trofe´ var Chef... Den bör ni också ha fått... Annars så heter jag Karl-Arne i 5 år....
Man får det på Target Test... så med tanke på att jag har fått det så har ni det också...
Jora, den har jag haft väldigt länge
Det fattas 7 trofeer för mig.
Typ på trainning behöver man göra ett antal combos med en gubbe, eller?