Min släkt beyder väldigt mycket för mig, eftersom vi är en tradionell stolt släkt.
På min pappas sida , har jag min farfar som jag brukar ofta hälsa på i Amerika, sen har jag farmor som är jättesnäll och hennes bakverk betyder mycket för mig.
På min mammas sida, är alla advokater, och mamma är den enda juristen.
Dom är väldigt seriösa men jag och Morfar brukar gå och kolla på riktigt heta matcher på Camp Nou i Barcelona. (Fotboll)
Min pappa betyder väldigt mycket, eftersom han är så osträng, men hans fisar kan vara överväldiga ibland. :bah: Han är riktigt duktig på att vara artig , och han är snabb i simning.
Min farbror är jättesnäll, en spolad dansk boxnings stjärna.
Mina 2 fastrar är jättesnälla,och dom har ärvt förmågan av Farmor att laga god mat och goda bakerverk.
Min mamma är oerhört sträng men har den humor som dom flesta mammor inte har, så hon uppfostrar mig på ett strängt och roligt sätt.
Hennes matlagning är god .
Sen har jag min lillasyster som är super snäll, vi bråkar inte och vi tycker om samma saker. Men ibland brukar hon ta mina bärbara konsoler och gömma dom, men då är det bara för mig att ta hennes Nintendo DS och hennes "Brats" och gömma undan dom. :meddum:
Jag har en väldigt ung släkt. Min mamma är 32, och min pappa är 37.
Min farfar är yngst på 2 generationer, han är 59.
om jag skulle beskriva mig själv som person är jag bortskämt,trevlig och väluppfostrad.