Hoppa till innehåll

Xbox 360 Nya Och Gamla Spel


nosmannen
 Dela

Rekommendera inlägg

Premium är det riktiga Xbox 360, och så finns det ett paket som heter Xbox 360 Core. Du kan inte spela dina gamla spel på 360 om du inte har en hårdisk. Det är inte säkert att du kan spela alla dina spel på 360 helr. Men jag råder dej att inte köper ett 360 Core och köper till en hårdisk. Det kostar mer. Jag gjorde så, det var ett jättemisstag, 360 Core är inte lika snygg, och ingen trådlös kontroll till m.m

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska kanske köpa det är det värt det och kan man spela de gamla spelen på den som ps1 spelen går att spela på ps2an har faktiskt 21 spel som skulle bara ligga om den inte skulle gå att spela dem  :angry:

 

Jag rekommenderar dig att använda lite mer punkter, så att folk kan förstå vad du menar bättre. :)

 

Man kan inte spela alla gamla Xbox spel på 360, det finns en lista där du kan se vilka Xbox spel du kan köra på 360:n. :)

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...