hur får man feebas på emerald snälla svara nån snabbt :( :( :( :( :(
Feebas
jag undrar oxå det fast jag undrar hur man får den på ruby :P
samma sak skulle jag tro ^_^
exakt den mesen feebas :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: feebas är dunder mes
han borde ju finnas överallt han e väl inte så stark
Ovan för centret i dewford town står en gubbe, Ändra trenden där. Åk sedan till vattnet på route 119.
Fiska 5 gånger på varje vatten ruta där. På 6 utav rutorna i vattnet finns feebas, om du har tur så hittar du han. Tog mig 3 timmar =/
Han e inte så stark va? så han e väl ganska lätt att fånga skulle jag tro enda skälet till att ha han e att man kan utveckla han till Milotec som kan bli j*vl*gt bra! :D
Feebas suger. Han är riktigt dålig, svagare än magicarp. Milotic är ganska bra faktiskt..
Är Milotic bättre än Gyarados då eller?
Milotic äger ut gyrados...
Feebas är hur svag somhälst. Men Milotic... Ja att bara snacka om det gör så att jag längtar efter att få feebas.
Haha. Har milotic, tycker inte om henne såå mycket. Hon tål ganska starka Grass och electric attacker med hennes SP def... Men på nått konstigt sätt gillar jag henne ändå inte =/
Ok. Jag tycker att hon är rätt stark. Jag gillar henne.
Hon är stark.. Det är hon med det är något med henne som gör att jag inte använder henne =/
Ful? Det kan jag hålla med om.
Hon är rätt så ful haha
men om ni undrar var andra pokemon finns så gå in på www.serebii.net
jag bara längtar tills jag får milotic :D
Feebas suger, men Milotic äger!
mm
har jag snygg avatar tycker ni?
jag blev hysat nöjd med den iaf...
helt ok lizem.
Men back to topic.
nu blev den bättre :P
jipiiiiiii!!!!! jag har fångat Feebas nu!!!! tog mig inte alls så lång tid bara ca. 30 min
men jag hade ganska tur för jag började nerifrån och mötte den på kanske 5:e raden! =)
hoppas ni andra har lika tur som mig :rambo: