💬
Logga in
Fuska.se

Fördommar

22 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Men ärligt... att vara homo är ju inte normalt i alla fall

Att du inte står ut med det är för att dina överlevnadsinstinkter hindrar dig.

Det är lättare att bli attraherad av en halvnaken tjej än på en med tjocka vinterjackor.

Anledningen är att den halvnakna får din hjärna att uppfatta det som om hon vill para sig.

Samma sak med en väldigt tjock människa.

Du blir lättare attraherad av en väldigt smal människa än av en väldigt tjock.

Anledningen är att dina instinkter säger åt dig att den tjockare har svårare för att överleva en förlossning, och ju fler förlossningar en individ klarar ju fler individer kan du sprida ditt DNA till.

Bögar har du antagligen något emot därför att det är rent ut sagt omöjligt för dem att skaffa barn.

Anledningen till att många äcklas av homosexuallitet är för att överlevnadsinstinkterna säger åt dig att hålla dig undan från det.

Denna förklaring kan verka primitiv, men det är faktiskt så våra hjärnor arbetar.

(Ursäkta för att jag gick offtopic)

Senast ändrad:

Öh, han hade inget emot homosexuella, han sa i ett tidigare inlägg att de var söta, han bara påpekade att kroppens uppbyggnad direkt visar att homosexualitet inte är den naturliga hjärnsekvensen (eller nåt). Men jag fattar din poäng. Jag har själv inget emot homosexuella, jag tycker bara det är trevligt (dock så vore det inte bra med FÖR många, för då skulle det inte finnas någon tjej att stöta på och man skulle istället ha killar över sig :P ).

Ja precis, d e just så jag skrev. men denna tråden verkar vara lite meningslös nu va?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.