Hmm, kommer inte på nån som är speciellt känd och inte redan nämnd...
Är Du Känd?
↗ till inläggetKassler vill jag ha tillbaka faktiskt. ^^ Han var min idol då jag var Ny här på sidan.
Men man bugar och bockar för eran generositet.
Brunhilde: Vad är det du står och skriver? Du är ju våran musiknörd. Eller nörd och nörd. Våran gulle plutte smuttiga musik fantast. :)
Kul att folk saknar mig, men jag kan inte direkt säga att jag saknar fuska.se så särkilt mycket ändå :/
Det är ganska tveksamt att jag kommer tillbaka hit, men jag kan komma in och skriva ett par inlägg då och då. :D
Flädersaft. :)
↗ till inläggetDet är nog bara du som vet att jag lyssnar mycket på musik ;).Kassler vill jag ha tillbaka faktiskt. ^^ Han var min idol då jag var Ny här på sidan.
Brunhilde: Vad är det du står och skriver? Du är ju våran musiknörd. Eller nörd och nörd. Våran gulle plutte smuttiga musik fantast. :)
Nja du, om jag inte minns fel så har jag också för mej att du lyssande ganska mycket på musik ;)
Äsch!
Skulle inte kalla mig känd, bara en vanlig medlemm här på Fuska.se.
Alla moderatorer är kändisar.
Fusion är känd för sina tidigare stridigheter med Salzalada ;)
Fusion borde vara känd för han har fått upp sin rank jättehögt på bara några månader!
E jag känd?
Nej
↗ till inläggetOch här har ni undantaget som bekräftar regeln...Alla moderatorer är kändisar.
↗ till inläggetOkej ;) Fuska Katten har jag aldrig hört talas om, han verkar va... typ lite divig.Nej
↗ till inläggetDu beställde avatar med motiv av några band som t.ex In Flames, så jag vet också om det.Kassler vill jag ha tillbaka faktiskt. ^^ Han var min idol då jag var Ny här på sidan.
ingen aning, nån som kan säga? (har inte läst igenom hela ämnet) har för mej att ja e en av fuskas få programmerare...?
hur får man
minus fm?
well är det ingen som känner igen mig.
sj är man väl ingen kändis.. elr? :huh: men xade e väl ätt känd ^_^
↗ till inläggetwell är det ingen som känner igen mig.
Det tror jag inte att det är.
men är jag typ känd seriöst???
Nja du, har inte hört särskilt mycket av dej
↗ till inläggetHaha, sånt glömmer man inte, roligt var det! :)Fusion är känd för sina tidigare stridigheter med Salzalada ;)
Neldemo: Alltid roligt att någon lägger märke till sånt ;)