jag parade en troupios med sceptile men det blev inte shiny varför? :unsure: och föresten kan charizard para sig med dragonite! :P
´varför?
två saker värför tror du att det ska bli en shiny?? Och du kanshe hade en manlig tropius eller så behöver du en manlig skelptile! :)
Ehm.. när man parar dem två får man inte en shiny =/
vem har sagt det :S
↗ till inläggetdet är ju omölgitvem har sagt det :S
Var har du fått höra att det blir Shiny's om man parar Tropius och Sceptile???
det var min kompis! <_<
Det är inte sant. Det blir inte Shinys om man parar dom två
men hur får man shiny snabbare utan AR? :P
finns inget sätt så att det går snabbare utan AR, och hälsa din kompis att han har vaknat på fel sida! x)
man kan väl bara fånga snining pokemon...? :huh:
Men snälla nån,är ni inte lite väl unga för sånt här?Vänta tills ni är elvaoch får lära er sexuall kunksap.
↗ till inläggetvad menar du med detMen snälla nån,är ni inte lite väl unga för sånt här?Vänta tills ni är elvaoch får lära er sexuall kunksap.
jag är 12.... :D
sexuall-kunskap.....pft!Vi har inte hellr börjat med det(om man inte räknar med om att vår sjuksyster har nämnt det lite).Vi kommer inte göra det föränn i 6:an,och en sak till:KAN MAN VERKLIGEN PARA POKEMON AV 2 OLIKA TYPER???
ja det e klart kolla på www.serebii.net så kan du hitta alla egg-grupper!
↗ till inläggetnej man kan få dom i ägg ocksåman kan väl bara fånga snining pokemon...? :huh:
Asså. Man kan få shiny pokemon vart som helst. Även om man byter över en pokemon som inte är Shiny så kan den bli shiny när bytet är klart.
När jag blev klar med pokedexet på emerald så får man välja en pokemon utav dem tre jotho starterna. Jag valde totodile.... Och fick en shiny totodile =/
oj! det är ganska ovanligt eftersom man bara kan starta med dem, förutom det sättet du fick den på!
Vet att det är ovanligt x) Chattade med jannejan när det hände =/
haha han blev väl ganska överraskad då? x)